marți, 10 noiembrie 2015

Produse casnice terminate

Hello! Sper sa va ajute aceasta postare, in care va vorbesc despre produsele de ingrijire a casei, pe care le-am terminat. Am tot adunat produse, pozele sunt de ceva timp in arhiva, dar abia acum apuc sa va povestesc despre ele. Daca vreti sa aflati parerea mea definitiva in dreptul lor, cititi in continuare.

Voi incepe cu produsele care ma ajuta sa-mi curat si sa-mi intretin hainele



Sprayul acesta de la Sano, trebuia sa ajute la o calcare uniforma si rapida, fixandu-le in acelasi timp.  Am avut inaintea acestuia un spray italian, care facea fierul de calcat sa alunece pe haine din in sau bumbac 100%.  Nu a fost cazul acestuia, care parea mai degraba un apret in forma de spray si care imi crea reziduu de haine si fierul de calcat. Un mare NU.


Obisnuiesc sa folosesc clor pentru pilote, pentru halatele si combinezoanele noastre de munca, deci nu sunt pretentioasa cand vine vorba de inalbitor.  Acesta era marca alba a magazinului Penny si a fost ok.


Intotdeauna merg pe varianta lichida a detergentilor de rufe. Persil are ani cu mine si sunt eficienti. Cel cu miros de lavanda imi place foarte mult. Termin mai multe recipiente de haine color, fiindca spal mai des haine colorate decat albe. Cred ca v-am mai spus asta, dar ma repet. Aleg detergentii lichizi pentru ca nu lasa reziduu pe haine, pot sa pun de la un capacel pt 3 chestii, pana la 2 capace pentru hainele mai murdare si nu aspreste hainele la fel de tare ca detergentul pudra.


 Am inceput sa folosesc produse anticalcar pentru masina de spalat.  Inainte foloseam otet, dar de la un timp, masina mea de spalat prinsese un miros ciudat de care am scapat folosind produse anticalcar. Varianta mea preferata este cel din marca alba Mega Image, pentru ca e lichid. V-am spus mai devreme de ce prefer sa pun in masina de spalat numai chestii lichide.


Am incercat si anticalcarul de la Snow, e bun, dar prefer varianta lichida. 


Aveam o mostra de vanish lichid, l-am incercat dar n-am vazut nimic deosebit. Nu m-am convins daca merita recumparat si la ce exact ar trebui sa-l folosesc. Lamuriti-ma si pe mine la ce-l folositi voi.


Am mai terminat un detergent lichid ieftin, marca alba de la Penny. Il foloseam pentru a spala paturile de pe terasa pe care stau pisicile, sau incaltamintea, chestii carora nu le dau importanta. A fost excelent pentru asta.


Balsamurile de rufe Coccolino miros care mai de care mai fantastic. Nu ma pot decide care imi place in ce priveste aroma, dar eu le recomand. Daca voi gasi altceva la oferta, voi incerca, dar si acestea sunt ok.


Vreau sa va arat si ce folosesc la spalatul vaselor:

Cristina Militaru a recomandat acest detergent de vase de la Sano. Mie nu mi-a placut, mi s-a parut lichid si in afara de parfumul placut si intens ( la care nu tin neaparat cand vine vorba de vase) sau pompita cu care vine, nu am gasit alte calitati. Nu mi-a placut cum spala vasele.


Aceste tablete pentru masina de spalat vase sunt din Austria, cred ca din Aldi. Hmmm, au spalat bine dar nu au fost extraordinare. Dar au fost si foarte ieftine, deci nu pot sa le cer prea mult.


Am decis sa includ acest produs de la W5 la capitolul vase pentru ca aici mi-a placut mie cel mai mult sa-l folosesc, pe langa dezinfectatul diverselor suprafete. Am pus intr-un container cu puverizator aceasta solutie care contine otet si de fiecare data cand spalam vase in care am mancat ou sau peste, sau alte chestii care se pot impregna in vase, pulverizam generos acest produs. Acum ca s-a terminat, mi-am pus in acel pulverizator, apa cu otet si functioneaza la fel de bine, dar nu stiu, daca vreti sa cumparati o solutie de-a gata, e faina si aceasta.


Detergentul Pur m-a mai facut inca odata sa-l incerc. Scria pe el Duo Power, dar nici de data aceasta nu mi s-a parut  extraordinar. Se consuma repede si prefer sa-mi cumpar Fairy, care e vascos si face multa spuma.


Cand vine vorba de sare pentru masina de spalat vase nu sunt pretentioasa. Am avut in casa Finish si una din marca alba de la Kaufland. Ce sa spun, ambele mi se par la fel, dar cea de la Kaufland e mult mai ieftina.



Acestia sunt buretii mei preferati. Puteti sa vedeti textura. Am mai vorbit de ei. Cei de la Schotch Brite nu i-am gasit in Romania si de cate ori ies pe afara imi fac stoc daca gasesc. Dar gasiti genul asta de bureti in Dm si Carrefour. Sunt mult mai rezistenti si spala si mai bine. 


Fairy este detergentul meu de vase preferat. Pun putin si face multa spuma, spala eficient si e chiar economic. Eu pe asta il recomand oricand.


Pentru curatarea baii



Produsul cel mai eficient pentru curatarea baii mi se pare Cilit Bang portocaliu. Eu am apa foarte dura unde locuiesc. Cu acest produs, elimin tot calcarul si  lasa bateriile oglinda.


Domestos ar trebui sa nu lipseasca din casa nimanui. Dezinfectez vasul de toaleta, mopul si uneori spal pe jos cu acest produs. 


Pentru ca imi cade parul, din cand in cand, pun in chiuvete si cada, pliculetele de la Peak Out. Mi se pare ca desfunda bine  si sunt comode pentru ca se folosesc cu apa rece.


Am incercat si acest produs anticalcar din marca alba Carrefour. Nu mi-a placut nici mirosul, nici modul de dozare si nu am vazut nici rezultate extraordinare cu el.


Am incercat si acest spray anticalcar, marca alba de la Kaufland. Din nou, nu mi s-a parut eficient.


Amoniacul lichid, il procur din Spania. In Romania nu stiu sa se gaseasca pe undeva.  Il folosesc pentru a spala pe jos, sau pentru a spala geamurile. In ambele situatii il folosesc diluat. Imi ajunge o sticla cam 3-4 luni.


De la magazinul din Bucuresti Hello Free Z One Discount, am luat soda caustica pentru desfundarea tevilor. Nu mi-a placut, era un praf extrem de innecacios. prefer plicurile de care v-am vorbit mai sus.


Acest produs W5, imi place, e un anticalcar eficient, poate fi comparabil cu Cilit Bang Portocaliu, asa incat, daca se nimereste sa-mi trebuiasca cand fac cumparaturi din Lidl, il cumpar cu placere.


Acestea sunt pastilele cu care dezinfectez vasul de toaleta in permanenta. Vin cu un suport din plastic, iar mai apoi cumperi doar rezerva. Imi place ca face un fel de spuma de fiecare data cand trag apa si in plus, sunt foarte parfumate, timp indelungat.


Sa va arat si alte produse pe care le folosesc in restul casei, precum sapunuri, servetele si altele:


Imi place acest Pronto multi suprafete pentru ca merge sa stergi si calculatorul, tv-ul si alte chestii mai delicate. Are efect antistatic si miroase placut.


Acest produs improspateaza tapiteria, e ok, dar l-am folosit rar. Daca aveti canapea din material textil s-ar putea sa o gasiti utila. Merge si pe covoare, dar pentru asta se gasesc solutii mult mai bune. In plus, cred ca se gaseste in sectiunea cu produse speciale. Nu e in gama permanenta de produse.


Eram curioasa sa mai vad cum miroase sapunul Camay pe care il foloseam in copilarie. E ok.


Daca aveti mainile uscate, dar nu va place Dove fiindca murdareste savoniera, Palmolive e o optiune care in plus, miroase super.


Am incercat si o rezerva de sapun lichid de la Cien. Nu pot sa spun ca are ceva nemaivazut, dar merge.



Amelia sunt niste servetele uscate bune, Au si un pret bun, le recomand. Preferatele mele sunt cele din marca alba Kaufland, care are ambalajul alb cu fluturi colorati.


Sapunurile Protex sunt excente pentru persoanele care au animale, sau care vor mainile dezinfectate. Mie imi plac mult, mai ales varianta Herbal, dupa cum se poate observa. :")


Am incercat si acest sapun. E ok, dar in postarea urmatoare de genul, va voi arata un altul de la Cien care imi place enorm.


Teo a fost mult timp sapunul meu preferat. Are un continut mare de glicerina care protejeaza mainile si e placut parfumat. Din pacate, nu e foarte accesibil. Nu-l vad prin toate magazinele.


Am incercat si sprayul de praf W5, e ok, dar prefer Pronto. 


Acestea sunt produsele. Sper ca ati gasit utila aceasta postare! xo

:




Un comentariu:

  1. Tot Fairy prefer si eu pentru vase iar Vanish-ul se foloseste pentru pete, la mine este nelipsit , deoarece baietelul meu pateaza mereu hainele. O sa incerc si eu anticalcarul de la Lidl ca m-ai facut curioasa.Pupici!

    RăspundețiȘtergere