marți, 13 octombrie 2015

Produse de machiaj sub 10 lei

De fiecare data cand imi propun sa revin pe blog intervine ceva asa ca de aceasta data nu mai fac nicio promisiune. Voi scrie cand voi putea. Sper totusi ca subiectul de azi sa va placa. Mereu am zis ca pretul nu inseamna automat si  calitatea produsului, iar la capitolul machiaj, se pare ca am strans mult mai multe produse decat la cele de ingrijire. Voi vorbi de cosmetice nemtesti, poloneze dar si chinezesti. Nu am avut niciodata teama de a incerca produse cosmetice ieftine si astfel am descoperit o gramada de produse la un pret foarte mic, care isi fac treaba excelent. Cum detin puterea cuvantului, am decis sa nu tin doar pentru mine, ci sa impartasesc cu voi acele produse care sunt foarte ieftine, dar bune:

Sa incepem cu pudra de la Elf. E din gama esentiala, contine si acid salicilic si este o pudra potrivita pentru tenurile grase fiindca matifiaza si ofera acoperire. Nu e cea mai fina pudra,dar atunci cand tenul este uleios, matifiaza si aduce acea acoperire de care tenul are nevoie. Imi place sa o folosesc pe timpul zilei pt retus. Ambalajul lasa de dorit, dar cam asta primesti cand dai foarte putin pe un produs cosmetic.




Urmatorul produs este tot de la Elf. Este vorba de un iluminator din gama esentiala cu subton roz. Este pigmentat si fin, dar nu ofera acel efect intens de iluminare, ci e potrivit pentru zilele obisnuite, cand vrei ceva discret si totusi de efect. Eu il folosesc zilnic, pentru a da dimensiune fetei, fara sa dramatizez machiajul.


Urmatorul produs este cel mai pigmentat blush pe care il detin. Firma e poloneza. Blushul e compact si potrivit ca nuanta pt acest sezon. Daca le vedeti prin magazinele ieftine nu ezitati sa le incercati, veti ramane surprinse:



Un alt blush, de data asta, unul mai celebru, Bell Skin2Pocket. Am o obsesie pentru aceste blushuri. Produsele Bell sunt poloneze, de o calitate foarte buna. Aceste blushuri sunt compacte, sunt pigmentate si foarte rezistente. Le am de un an jumatate si ambalajul a rezistat, cu toate ca m-au insotit peste tot. De asemenea, nu am ajuns la tavita, cu toate ca le folosesc des. Va recomand sa cautati produsele Bell in magazinele ieftine de cosmetice, fiindca la Infinity, preturile sar mult peste preturile din magazine.



Un alt produs pe care obisnuiesc sa-l cumpar des este setul Ebelin cu buretei pentru pudra. Vin 2 in pachet, bureteii sunt foarte pufosi si chiar ma ajuta sa creez un ten matifiat si neincarcat.


O alta ustensila pe care o gasesc foarte buna, este de la Aura si o gasiti in DM. Nu stiu ce denumire are aceasta pensula, dar eu o folosesc pentru a-mi aranja sprancenele. E foarte rigida, adica peria nu se misca din maner, lucru care ma deranjeaza la alte produse de genul. 



Sa vorbim si de farduri ieftine. Cred ca majoritatea am incercat fardurile Ruby Rose. Sunt pigmentate, usor prafoase, dar sidefate. Mai sunt fardurile Meis, care din nou, sunt foarte pigmentate si se amesteca foarte bine, dar am ales sa va vorbesc despre fardurile Medusa. Din toate fardurile ieftine, acestea imi plac cel mai mult cum se lucreaza. Sunt pigmentate, se amesteca bine si sunt putin prafoase.  Eu le-am depotat dar in videoul acesta, la minutul 5:02, le puteti vedea in ambalajul original.          





Creioanele de buze de la Essence sunt minunate. Daca nu le-ati incercat, merita. Sunt pigmentate si cremoase. Nu va usuca buzele cand desenati conturul dar face rujul sa reziste mai mult:



Creionul de ochi de la Catrice Kohl Kajal este cremos si pigmentat asa ca merge si pt un machiaj smokey dar si pentru linia apei. Eu il folosesc zilnic si cred ca se poate observa:



Un tus foarte ieftin dar ok este cel de la Kallos. Are finish mat, foarte pigmentat, cu o periuta subtire. Nu e rezistent la apa sau transfer, dar e ok daca nu esti genul care sa te freci la ochi. De asemenea, pentru mai multa rezistenta poti aplica deasupra un fard nergu, dar merge si fara pentru un look de cateva ore. Eu sunt uimita de ce poate sa faca acest produs super ieftin:



Rujurile rezistente MN Generation II sunt minunate. Rezistente la transfer, dar comode pe buze, fara sa usuce excesiv buzele. De asemenea, imi plac si glossurile de la aceasi firma pentru ca sunt pigmentate si cremoase.



Alte rujuri care merita mentionate sunt cele de la Hean Classic si Baolishi, ambele chinezesti si foarte ieftine. Indrazniti sa incercati rujuri ieftine si veti fi surprinse de finishul si pigmentatia lor.



Am si  2 oje ieftine, care rezista bine si sunt pigmentate: Rimmel si Farmec.



 As mai fi incadrat si produse Avon care la oferta sunt sub 10 lei, cum ar fi rujurile Color Trend sau ojele lor, dar am vrut sa va prezint acele produse care sunt la 10 lei fara niciun fel de discount.
Sper sa va placa selectia mea de produse si sa le incercati. Toate produsele mentionate sunt foarte iubite si utilizate de mine, asa ca le recomand cu mare caldura. xo


8 comentarii:

  1. Multumesc in primul rand ca ai ales sa impartasesti cu noi despre toate aceste produse!Pe unele dintre ele vroiam sa le cumpar dar mereu ma razgandeam.Acum ca ne.ai spus ca sunt bune cu siguranta le voi cumpara si eu.Am de la Ruby Rose si eu o trusa de farduri,2 luciuri de buze si sunt ok.De la Kallos am un creion de sprancene si sunt super multumita!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna,Bianca! Te urmaresc de ceva timp pe youtube, iar de azi si pe blog. imi placi enorm, esti foarte naturala si ai o voce deosebit de linistitoare,iar produsele si sfaturile tale sunt incredibile! Plus ca daca nu gresesc esti pitesteanca !:)) tine-o tot asa caci esti minunata!
    Unde ai gasit fardurile medusa? Ce magazine cu produse cosmetice ieftine frecventezi in Pitesti? Merciii:-*:-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna, sunt targovisteanca, dar frecventez si pitestiul. magazinele din care mi-am cumparat cosmetice ieftine in pitesti sunt cele din centrul comercial trivale, pe la etajul 1 este un magazin foarte dotat. :***

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. in magazinele ieftine de cosmetice, gen magazinele chinezesti, magazinele de la metrou, cele de tip 38, etc.

      Ștergere
  4. Eu as include aici in lista si rujurile Golden Rose si un bronzer de la e.l.f. din gama Essentials care din pacate nu mai apare pe site-ul din Romania, e vorba de cel mat. Arata foarte bine pe piele, sufar dupa el :D in rest, sunt foarte tentante produsele enumerate de tine si chiar am cateva din ele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu le-am inclus fiindca deja sunt 10 lei plus peste tot din cate am vazut. nu stiam de acel bronzer. noi avem cam acelasi ton de piele, deci sper sa-l gasesc la un moment dat. :***

      Ștergere