marți, 20 octombrie 2015

Mastile 7th Heaven

Buna! A venit timpul sa va povestesc putin despre experienta mea cu mastile 7th Heaven! Am ales sa fac atat o recenzie scrisa cat si video, astfel incat, sa va ofer o informatie de cea mai buna calitate.  Puteti afla parerea mea din video, dar as vrea sa vedeti si ingredientele fiecarei masti si detalii specifice fiecarei masti! 





Masca tip servet este dintr-un servet destul de gros si este foarte impregnata in solutia activa. In momentul in care o aplici, se simte racoritoare si relaxanta. Acest gen de masca te obliga sa te opresti din orice ai face pana la acel moment si sa-ti iei 5 minute in care sa stai intinsa pe spate si sa te bucuri de un moment de liniste si relaxare. Mi-a placut foarte mult!


Ingredientele vedeta sunt aloe si ceai verde. Mai jos puteti vedea intreaga lista de ingrediente:




Masca  pentru tenul problematic a fost inca una din preferatele mele. Desi este conceputa pentru un ten cu pete si cosuri, nu e genul de masca care sa-ti stoarca tenul de orice urma de ulei. Efectul este bland si chiar calmant, probabil argila alba este "vinovata" pentru asta. De asemenea, mi-a placut faptul ca se indeparteaza usor, odata ce s-a uscat pe ten, nu trebuie sa freci pana la iritare pentru a o indeparta. 


Contine un amestec de argila, aloe vera si alte ingrediente pe care le puteti citi din lista de mai jos:



  Cele 2 masti peeling s-au uscat repede, s-au indepartat repede si de asemenea au fost blande cu tenul.  In general urasc mastile de genul asta, dar acestea au fost o experienta placuta.


Aceasta chiar miroase a miere. Mai jos aveti si lista de ingrediente:


Ambele masti peel-off sunt pentru toate tipurile de ten.


Mai jos aveti ingredientele listate:



 Aceasta masca!! Miroase a inghetata de capsuni. Atentie, nu e de mancare!! :). Mi-a placut formula usor abraziva, care te ajuta sa-ti cureti tenul intr-un mod bland. Formula cremoasa, dar fara senzatia de grasime te ajuta sa-ti cureti tenul intr-un mod placut! O gasesc foarte potrivita pentru acele momente in care vrei un ten luminos, hidratat si curat, inainte de machiaj. Merita incercata!


Contine aloe vera, capsuni si vanilie. Poate fi o incantare pentru tenul si simturile voastre, iar mai jos aveti detaliate ingredientele:


Aceasta masca nu mi s-a potrivit. Mi s-a parut consistenta prea groasa si usor grea pe tenul meu gras. Cu toate astea, sunt sigura ca va merge de minune pentru cineva cu tenul uscat.


Contine coacaze, merisoare, ulei de sambure de piersica si alte ingrediente hranitoare:




Ca o concluzie, toate mastile incercate, mi s-au parut foarte blande pentru ten si cred ca nu e o coincidenta. Formula lor a fost conceputa in asa fel incat fiecare masca sa fie un moment dedicat relaxarii si infrumusetarii noastre. Imi place de asemenea faptul ca aceste masti sunt dozate in cantitati mici, pentru a putea folosi la maximum proprietatile ingredientelor continute. Sper sa va ajute acest review si astept parerea voastra cu privire la acest gen de recenzie, care include si video! xo











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu