marți, 17 februarie 2015

Avon Ultra Color Indulgence (Review+ Swatches)

Buna! Azi am placerea sa va vorbesc despre un ruj nou aparut la Avon. Este vorba de Ultra Color Indulgence.  Ca si ambalaj, vine intr-un tubulet negru, elegant, cu 8 g de produs, retractabil si compact, pentru a-l putea lua  cu tine, chiar si in cel mai mic plic.



Formula e una din preferatele mele de Avon. As putea sa o compar cu gama Perfect Kiss.  E foarte pigmentat, cremos si hidratant, foarte confortabil pe buze si in plus, parfumat. Din cate stiu, acesta e primul ruj parfumat de la Avon, miroase a pepene galben, asa ca ma duce cu gandul la rujurile YSL, dar la un pret prea bun ca sa nu le incerci. Ca am pomenit de pret, in campania 3, le gasiti la pretul  de 16.99 in catalog. 



Avon mi-a trimis 20 de mostre ale rujului, dar din pacate am primit o nuanta in dublu exemplar, asa ca imi lipseste o nuanta. Am sa va arat doar 19 nuante, lipsind unul din marourile intense. 

De curand, am facut colectia mea de rujuri pe You Tube. O sa va las videoul, ca sa-l vedeti  inclusiv pe acesta cum aluneca pe buze. Dupa acele 20 de rujuri pe care le-am incercat, aveam buzele sensibile si ma usturau foarte tare. Dupa ce am testat aceste 19 rujuri, nu am avut nicio problema, a fost o placere sa le testez. Am realizat astfel ca sunt foarte utile pentru zi de zi, cand vrei culoare pigmentata dar si buze hidratate la sfarsitul zilei.






Pentru ca vroiam sa va vorbesc cate putin despre fiecare in parte, le-am luat pe rand si le-am aplicat pe buze, pentru ca acolo se vede cel mai bine pigmentatia.  Va rog sa ignorati totusi  pielea din jurul buzelor mele, asa cum v-am spus inca ma refac dupa prezentarea colectiei de rujuri si am pielea extrem de uscata in jurul gurii.



In Bloom e nuanta cea mai deschisa si pare un nude care aproape sterge culoarea buzelor. Potrivit pentru cand puneti accent pe ochi, in general la smokey eyes sau  machiaje intense ale ochilor.



    Honey Flower e nude-ul perfect. Daca ma urmariti de mai mult timp stiti  ca rujul meu preferat de la Avon avea nuanta Nude Perfection, dar l-au scos din catalog. Acesta mi se pare ca il inlocuieste foarte bine pe acela. Il ador!


   Twany Rose este o nuanta cuminte, putin mai rosie decat cea de mai sus.  Ma duce cu gandul la culoarea trandafirilor si e un ruj care de asemenea imi place mult si il recomand pentru zi de zi, la birou sau daca esti genul care iti place sa arati cat mai natural si mai fresh dar nu vrei sa pari stearsa.


Petal Pink se potriveste mai degraba blondelor. E un roz deschis si pal si as mai preciza ca aceasta culoare poate scoate in evidenta pliurile buzei.


Daca va plac rozurile, Hibiscus mi se pare rozul clasic si foarte potrivit pentru primavara vara.



     Royal Peony imi place foarte mult si mi se pare deosebit prin combinatia de roz cu rosu, o culoare care da prospetime si sta bine atat persoanelor cu piele deschisa cat si mai inchisa, din punctul meu de vedere.


Pink Blossom e un roz intens, dar care nu e tipator. Mi se pare foarte frumoasa nuanta si din nou, cred ca se potriveste tuturor.



     Daffodil Petal mi se pare un roz piersicuta perfect. As mai adauga ca si acesta mi se pare ca evidentiaza pliurile buzei, dar nu la fel de tare ca petal pink.



    Pech Petunia e un roz cu nuante mai puternice de oranj, foarte primavaratic...ma duce cu gandul la zile calduroase!



Red Tulip e un rosu perfect si singurul rosu  pur din colectie.


     Garden Rose e un roz fuchsia care te scoate din anonimat.



           Spring lilac e un roz fuchsia cu tonuri de mov. E o nuanta deosebita cu care sigur vei atrage priviri!



Orchid Petal mi se pare foarte asemanator cu cel de mai sus, dar totusi exista o deosebire, parca acesta are mai mult roz aprins, pe cand acela are mai mult mov. In orice caz, ambele sunt deosebite!




    Rose bouquet mi se pare genul de culoare intre rosu si roz, care e indraznet si deosebit.



        Day Lilly e inca unul din preferatele mele. E o combinatie de rosu, roz, mov si maro...stiu...par multe culori dar, rezultatul e deosebit si unic...e mai potrivit pentru perioada rece, in care vrei sa porti culori indraznete dar mai putin vibrante.



   Red Dahlia este un rosu grena, un rosu care duce spre maro. Tocmai din acest motiv il gasesc potrivit pentru perioada rece.



       Plum Verbena este o combinatie de rosu, mov si maro, foarte potrivit in sezonul rece sau daca iti plac culori cu tenta mov-maronie.



   Chocolate Rose e un maro sangeriu, care ma duce cu gandul la vampiri. O culoare foarte frumoasa!


Acestea sunt culorile pe care eu le-am primit, Care sunt preferatele voastre? Cum vi se pare acest ruj?

2 comentarii: