marți, 3 decembrie 2013

Crema cu vitamina A de la Mebra

Buna fetelor!
 Urmatorul produs pe care am sa-l prezint a fost descoperit din intamplare, insa a fost una fericita! Cu toate ca am vazut efectul imediat si a intrat rapid la favorite, am zis sa-l probez ceva timp inainte de a-i face un review.





Cu ajutorul pozelor cred ca v-am dat toate informatiile necesare venite din partea producatorului, iar pretul cu care eu l-am achizitionat este 5.20. Il gasiti in plafare dar si online.
Inainte de toate, cred ca ar trebui sa precizez pentru toate acele persoane care inca nu stiu cat de buna e vitamina A pentru ten, rolul acesteia. Este un puternic antioxidant, care lupta cu imbatranirea prematura dar ajuta si la imbunatatirea vizibila a aspectului pielii, la elasticitatea si regenerarea acesteia. Vitamina A vine in mai multe forme in cosmetica, iar retinolul este o forma superioara si recomandata.  Odata achiziotionat produsul am observat ca retinolul este ultimul pe lista de ingrediente si am crezut ca mi-am tras o mare teapa si ca nu va avea niciun efect.  Am zis totusi s-o incerc. Aveam chiar multe cosuri in zona barbiei si fruntii  si chiar m-am temut la prima aplicare vazand ca arata ca un unguent. Ma gandeam ca a 2-a zi o sa lucesc ca marea-n soare, insa s-a absorbit destul de repede  in piele si spre marea mea surprindere m-am trezit cu un ten vizibil schimbat. Tenul era luminos si radiant, iar cosurile erau uscate. Dupa aplicarea fondului de ten, se mai zareau cativa rautaciosi care inca nu se dadeau batuti, insa eram in al 9-lea cer. Am inceput sa o folosesc seara de seara si tenul plin de bubite rosii si oribile seara, se transformau ca in povesti, dimineata tenul fiind vizibil mai vindecat. Totul frumos pana cand am inceput sa simt usturimi mai ales in jurul pometilor.  Am renuntat 2 zile, dupa care am inceput sa reaplic doar in zona t, unde sunt si problemele mele cele mai mari. Dupa o luna, am inceput sa o introduc pe toata fata, treptat, o zi da una nu, iar dupa o saptamana pe toata fata. Mi-a mers iar bine o saptamana, dupa care am inceput sa simt sensibilitate in jurul gurii si a pometilor, asa ca iar mai fac pauza. 
Ce am invatat eu de la crema asta - ca e minunata pentru cosuri si zone deshidratate(cum ar fi cuticulele sau calcaiele), ca trebuie folosita doar seara ca sa aiba efect iar ziua sigur folosita o crema cu  factor de protectie pentru a nu da de alte belele. De indata ce simt sensibilitate fac pauza, apoi revin, pana cand voi ajunge sa ma obisnuiesc cu ea si sa o folosesc linistita in permanenta drept crema de seara.  Oricum, ea a devenit un must-have in rutina de ingrijire a tenului si sper sa aiba viata vesnica. V-o recomand din toata inima si spuneti-mi cum o folositi si in ce scopuri! Pupici!

8 comentarii:

  1. Sunt foarte curioasa daca si la mine ar functiona macar in zonele unde mai apare cate un monstru! Am sa o cumpar.sper sa fie buna! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. M-ai facut foarte curioasa. O sa o caut si eu la Plafar.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu recomand a face abuz de vitamina,A .

    RăspundețiȘtergere
  4. Trebuie să dormi cu ea pe față ?

    RăspundețiȘtergere