miercuri, 4 martie 2015

Catrice, Nude Illusion - Review

Buna tuturor! Revin azi cu recenzia unui fond de ten. Toata lumea  pare sa laude fondurile de ten de la Catrice. Pretul mic si ce ofera in acesti banuti pare sa ne multumeasca si sa ne faca sa punem mereu in cos produsele lor. Testez de mai bine de o luna fondul de ten Luminous Mat, da, asa il descriu cei de la Catrice si vreau sa las pozele sa vorbeasca despre el.


Acest fond de ten vine intr-un recipient de sticla, care ii da eleganta dar nu il face cel mai practic pentru calatorii. Este dotat cu o pompita, in jurul careia se prelinge produsul la fiecare aplicare, nu sunt tocmai fan, dar pot da vina si pe formula care e foarte lichida. Are 30 de ml si expira intr-un an. Il gasiti in jurul pretului de  35-40 de lei.


Cei de la Catrice spun ca are o formula lejera, ca nu se simte pe ten si ofera un ten matifiat suficient cat sa tina sub control un ten mixt, dar in acelasi timp oferind un efect natural. Tocmai de aceea m-a tentat acest fond de ten si pot sa spun ca face ceea ce pretinde. Daca vom lua o lupa, vom vedea ca are o putere mica de acoperire, cel mai bine s-ar vedea in jurul ochilor. De asemenea, atunci cand ne uitam la partea cu fond de ten si la cea fara, nu se observa o diferenta majora. Se poate de asemenea construi. Formula foarte lejera il face foarte placut pe ten, iar finishul este unul natural. 
Atunci cand l-am cumparat, aveam tenul uscat si nu mi-a placut deloc cum se vedea pe ten, strangandu-se in zonele uscate si scotandu-le in evidenta. Astfel, ca eu il gasesc foarte potrivit pentru tenurile mixte spre uleioase. 

Ca o concluzie, imi place la el finishul semi mat. Imi place ca uniformizeaza culoarea tenului, insa il lasa sa respire si se vede foarte natural. Imi place ca rezista bine pe ten si in acelasi timp nu se simte ca porti machiaj. Se poate aplica cu degetele pentru cel mai natural efect, sau se poate alica cu o pensula, pentru o acoperire mai mare. Foarte potrivit pentru tenurile mixte spre grase, care nu cauta acoperire mare. Dintotdeauna am fost in cautarea unui fond de ten care sa se vada natural pe tot tenul si care sa lase acoperireea imperfectiunilor pe capul corectorului. In sfarsit am gasit, formula potrivita pentru mine si necesitatile mele. 





 Daca vreti sa il vedeti in actiune puteti urmari videoul de mai sus.  Dupa ce am aplicat corectorul cu acoperire mare de la Catrice, Camouflage cream, am obtinut un ten luminos mat, stiu ca suna ciudat acest termen, dar il inteleg de cand cu acest fond de ten. Eu ma declar pe deplin multumita de ce face acest fond de ten.  As vrea sa stiu cum vi se pare...


Sper ca v-a ajutat acest review! xo

2 comentarii:

  1. arata destul de bine si nuanta e ok..cred ca o sa il iau si eu ca am ten mixt :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca te-a ajutat acest review sa te convinga de el si de ce face. :***

      Ștergere