miercuri, 11 mai 2016

Bioderma Sebium Global

Dupa mai bine de 3 luni in care am ramas fidela acestei creme si 2 tuburi complet goale de Bioderma Sebium Global, m-am gandit ca ar fi bine sa impartasesc cu voi experienta mea.
De 3 ani ma lupt cu acnee severa, in mare parte datorata problemelor hormonale dar si alergiilor alimentare. Cred ca am avut parte de toate tipurile de acnee posibila si am incercat atat tratamente medicamentoase cat si creme. Acneea chistica e cea mai mare problema a mea, insa lucrurile nu se opresc aici. Avand tenul gras si o predispozitie pt acnee, am ajuns sa am in casa diferite creme, sa-mi pun pe pometi una, pe barbie alta si tot asa. Dupa multe experimente m-am oprit la cremele dermato-cosmetice. Mi-a mers bine cu La Roche Posay Effaclar Duo plus pe tot tenul, pe pometi o crema mai hidratanta si acid glicolic in concentratie de 10%  pe barbie. Uneori, cand acneea o lua razna, foloseam si Isotrexin pana cand se calmau lucrurile. Astfel tineam cat de cat acneea sub control si reuseam sa o reduc si sa o vindec fara semne.
In ianuarie, uitandu-ma pe rafturile unei farmacii am descoperit aceasta crema. Era la oferta si fara sa citesc vreo recenzie, am cumparat-o. 
 
Vine ambalata intr-o cutie de carton iar pretul variaza intre 50 lei si 65 lei. 


 

Are 30 de ml care personal imi ajung cam o luna jumatate. Expira in 9 luni de la deschidere. Iar ambalajul este igienic, fiind intr-un tub care trebuie stors pentru a elibera produs. 
 


Poate fi folosit dimineata si seara. Asa o folosesc si eu.

 

Asa cum puteti citi si pe ambalaj, Bioderma ne garanteaza diminuarea acneei, controlul asupra excesului de sebum si per total un ten mai curat. Ba mai mult, studiile lor au aratat o imbunatatire a leziunilor acneice in cazul folosirii constante: 
 

Dar hai sa vedem si lista de ingrediente, pentru ca eu niciodata nu ma bazez doar pe declaratiile producatorilor.

 

Puteti observa ca are acid salicilic, cateva ingrediente naturale antiinflamatorii  si de calmare a pielii, dar si parfum ca ultim ingredient. 
Cred ca am punctat tot ce era nevoie sa stiti din partea producatorului, iar acum vreau sa va impartasesc experienta mea. 


De cum am aplicat prima data aceasta crema am ramas cu doua impresii. Parfumul desi e in coada listei se simte, cel putin in cazul meu, care nu mai sunt obisnuita cu parfumul in produsele de ingrijire. Iar al doilea lucru, am fost placut surprinsa sa vad ca e mai hidratanta decat crema folosita anterior, LRP Effaclar Duo +, care nu era suficient de hidratanta pentru tenul meu de 28 de ani. 
Apoi, un alt lucru pe care l-am observat, au fost rezultatele mult mai rapide. 
 Daca aveti cosuri inflamate, pe care le simtiti desi inca n-au iesit la suprafata, sa stiti ca Sebium Global le da inapoi. Daca au apucat sa iasa, le ajuta sa treaca mai repede. 
 Daca aveti foliculita, coace si il usuca mai repede ca orice alta crema incercata.
 Daca aveti acnee bacteriana, cosul se vindeca cel mai repede.
 De cand folosesc crema asta, de asemenea, am observat mai putina acnee chistica si oricum mi-e mai usor sa o tratez. 
 De asemenea, am prostul obicei, de a-mi stoarce cosurile. Stiu ca nu trebuie, dar o fac destul de des. Ei, Bioderma ma ajuta sa vindec ranile rapid. 

Stiu ca tot ce ati auzit pana acum a sunat ca o reclama la teleshopping, dar credeti-ma ca nu mi-as permite sa vorbesc aiurea, tot ce v-am spus mai sus este ceea ce am experimentat eu pana acum si postarea aceasta este scrisa tocmai in speranta ca va ajuta pe alte persoane care trec prin drama unei vieti cu acnee. 

Dar sa va spun si ce minusuri are: 
Nu am vazut nicio imbunatatire asupra punctelor negre. Nu are o formula, care sa lupte si impotriva petelor. Fata de Effaclar Duo +, cu Sebium Global trebuie sa iei in calcul o crema separata pt pete. Dupa cele 3 luni in care am folosit-o, ori de cate ori, am facut pauza de la ea, acneea a revenit in mod sever. Astfel, pot sa ma declar dependenta de aceasta crema. Nu stiu daca e un lucru bun sau nu, avand in vedere ca are foarte multe beneficii. De asemenea, in aceste 3 luni nu am vazut nici o diminuare a excesului de sebum. 

Vreau sa precizez ca aceasta este experienta mea cu aceasta crema si modul in care eu am reactionat la acest produs. Daca ai o alta parere, sper sa o scrii in comentarii, astfel ajutand si alte fete sa se decida daca merita sau nu sa incerce acest produs.

Pentru mine, este o crema foarte buna, momentan e alegerea mea. De 3 luni, nu mai folosesc decat aceasta crema pe toata fata, exceptand zona ochilor, unde am alte nevoi. Pentru mine este o crema minunata si recomandarea mea numarul 1 pentru persoanele cu acnee. 

Sper ca ti-a fost utila aceasta postare! xo

3 comentarii:

  1. :) salut, de p eyoutube am ajuns aici. Am aceeasi problema si eu dar nu chiar atit de grava. Am acnee bipolara (2 luni tenul este ok, 2 luni e nebunie). Am trecut prin o mie de produse de la cele mai ieftine la cele mai scumpe. Inca mai am de lucru dar pot sa iti dau rutina mea, poate o sa te ajute sa completezi ceva ce lipseste.

    - sapun bara de fata Bioderma - http://www.aoro.ro/bioderma/sebium-sapun-solid-pentru-ten-mixt-si-gras/ . Pe asta il alternez cu http://www.aoro.ro/la-roche-posay/effaclar-gel-de-curatare-pentru-ten-gras/

    - Lotiune astrigenta La roche posay - http://www.aoro.ro/la-roche-posay/effaclar-tonic-ten-cu-probleme-acnee/

    - Freeman masca de noapte (pe care eu o foloseste ca si crema) imi calmeaza tenul foarte bine - http://www.aoro.ro/freeman/feeling-beautiful-masca-faciala-de-noapte/

    - Payot NR 5 speciale - fara asta as fi moarta :D http://www.aoro.ro/payot/dr-payot-solution-gel-de-curatare-ten-cu-probleme-acnee/

    - Alte produse care imi fac bine si le alternez: - Neutrogena scrub de fata http://www.aoro.ro/neutrogena/visibly-clear-pink-grapefruit-descrierea-produsului/ (1 data sau de 2 ori pe saptamina)

    - Clinique Crema - nu isi face efectul, adica sa trateze ceva dar mi-l hidrateaza fara sa il incarce.http://www.aoro.ro/clinique/anti-blemish-crema-hidratanta-ten-cu-probleme-acnee/

    - Uneori folosesc o masca facuta din http://www.aoro.ro/saloos/green-clay/ si o lingurita de zeama de lamiie si 2 de apa.

    Produsul prezentat de tine il stiu, il am in lista sa il cumpar si review-ul tau m-a convins.

    Ms mult si te pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna, in rutina ta se gasesc multe produse cu care nu sunt de acord, personal si am vorbit si aici si pe youtube despre filozofia mea, de ce anume incerc sa ma feresc si ce reguli am la cumpararea de produse cosmetice. sper sa gasesti putin ajutor la mine pe canal. :***

      Ștergere
  2. Buna! Crema poti sa o comanzi de pe farmaciatei.ro si este la pretul de 42 lei!

    RăspundețiȘtergere