miercuri, 1 aprilie 2015

Review: Bourjois, Healthy Mix Serum

Buna! A venit randul unui alt fond de ten sa treaca prin "blog check-in" . Mai am cateva folosiri si e gata, asa incat am realizat cam tarziu, ca nu v-am vorbit despre el, cu toate ca imi place mult.



In poza de sus, sunt 2 poze cu acest fond de ten. In cea din stanga e fondul de ten dupa cateva minute de la aplicare, in dreapta, e o poza din vacanta, cand am purtat acest fond de ten, dupa 5 ore cred, de purtat. Pozele nu au aplicate niciun fel de filtre sau modificari dar sunt fotografiate cu aparate foto diferite, de aici diferenta de tonalitate.

Acesta e fondul meu preferat pentru zilele cu fata curata. Fata curata ii spun eu fetei mele, atunci cand nu e invadata de monstruleti. Principalul atu al acestui fond de ten este luminozitatea, care ma transforma intr-o raza de fiecare data cand il folosesc. As preciza ca e acea luminozitate de ten sanatos, de ten tanar, de parca ai tinut o dieta raw vegan un an. Serios! Tenul e dewy...


In poza de mai sus, prima poza din stanga e fara fond de ten, in mijloc e cu fond de ten, iar in dreapta e cu machiaj inclusiv pudra, la 10-15 minute dupa aplicare. 

Acest fond de ten este hidratant, cremos, cu o acoperire mica spre medie, se poate construi. Nu are un miros tare si are o consistenta lichida. Are pompita iar ambalajul e  din plastic. E fondul de ten cu care aleg sa calatoresc de fiecare data, fiindca ambalajul imi permite acest lucru.  Consistenta il face usor de aplicat si poti sa-ti iei timp pentru a-l lucra linistita. Merge aplicat cu degetele sau pensule, bureti, rezultatul este intotdeauna de ten proaspat si luminos. 


Cei de Bourjois il descriu ca  fiind un fond de ten in format gel, efect anti-oboseala instantaneu, ten luminos lipsit de imperfectiuni,  acoperire nedetectabila, timp de 16 h. Acoperirea pe care ei o vad pentru acest fond de ten ar fi mica, iar finishul semi-mat. E imbogatit cu vitamine din fructe precum lichy, goji si rodii. Este hipoalergenic. Are 30 ml,  e fabricat in Franta si expira in 12 luni. Nuanta mea este 52 Vanille. 


In poza de mai sus , in partea stanga e machiajul la cateva minute dupa aplicare, iar in partea dreapta e poza cu fondul de ten pe fata dupa mai bine de 10 h. Am uitat sa precizez ca am folosit si pudra la setarea lui.

Cui recomand acest fond de ten?

! Cuiva care iubeste fondurile de ten cu formula hidratanta. Eu avand un ten mixt, il setez dimineata cu pudra si nu lucesc excesiv seara in perioada rece, vara reaplic  dupa 4-5 ore, pudra !
! Cuiva care vrea ca fondul de ten sa-i ofere un aspect de luminozitate, as indrazni sa spun chiar blurare !
! Cuiva care nu are imperfectiuni mari de acoperit, cosuri mai exact. !
! Cuiva care vrea un ten proaspat !
! Cuiva care cauta un fond de ten care sa dea bine in poze!
! Cuiva care are tenul tern! 


Ce nu mi se pare ca face?

Nu rezista 16 h, dar 8 ore arata impecabil din punctul meu de vedere.


L-ati incercat? Daca da, ce parere aveti? 
Daca nu l-ati incercat, v-ar tenta?

xo










13 comentarii:

  1. Arată impecabil! Are un finish natural şi foarte plăcut! Daa, chiar m-ai tentat :*
    Mulţumim de review :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Rezista 8 ore si arata ok! Esti tare dragalasa!

    www.rokolla.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  3. Bianca, te admir foarte mult . Admir munca pe care tu o depui si pe blog, si pe youtube. Esti foarte frumoasa si ai o voce asa de calda si de blanda, incat te-as asculta nonstop. De fiecare data cand postezi un video sunt fericita, transmiti foarte multa energie pozitiva! Esti superba! :-*
    P.S.: cat despre fond de ten.... chiar ma tenteaza! :-*

    RăspundețiȘtergere
  4. pot sa stiu si eu de unde l-ai cumparat pt ca as vrea si eu sa incerc acest fond de ten ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. il gasesti in magazinele kendra dar si online pe 1001 cosmetice si aoro

      Ștergere
  5. Chiar e bun acest fond de ten (nuanta mea e 51, light vanilla), acopera foarte bine si nu lasa dungulite sau alte urme, chiar nu se vede ca as avea fond de ten.

    RăspundețiȘtergere
  6. Am acasa acest fond de ten si initial mi-a placut, dar pe parcus am observat ca mi-a uscat foarte tare tenul din cauza alcoolului din compozitie si am preferat sa nu-l mai folosesc. Din pacate nu m-am inteles cu el, la un moment dat nu se mai aseza deloc frumos pe piele. Acum folosesc Lasting Finish de la Rimmel si imi place tare mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pentru mine nu a fost o problema si mereu ma gandesc cu drag la el, s-ar putea sa mai revin la el. daca nu il setam cu pudra, ajungeam sa lucesc. imi pare rau ca nu ti-a mers. nici nu stiam ca are alcool rau in compozitie.bine ca e spre sfarsitul listei. ms de vizita

      Ștergere
  7. Buna, caut un fond de ten care sa fie pentru tenul gras cu acnee, mat, care sa nu se simta gros sau unsuros pe piele, dar care sa aiba nuanta de la bourjois healthy mix nr 55, poti sa imi dai un sfat, te rog?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu stiu sa-ti fac recomandari pentru nuanta 55, dar iti pot recomanda diverse fonduri de ten care sunt bune pentru tenul acneic si gras. multa lume lauda colorstay de la revlon, sau loreal infaillible pro mat- care se gaseste doar online pe aoro sau pe 1001 cosmetice, dar nu le-am incercat. eu folosesc momentan, rimmel lasting finish, cel cu capac rosu si are o acoperire medie, se poate construi, dar nu se simte greu sau uleios. dar, ti-as recomanda sa te indrepti si spre bb creamuri coreene daca ai probleme cu tenul. nu uita sa treci pe canalul meu de you tube, cu acelasi nume, acolo poti vedea mai multe videouri legate de acnee si multe recenzii.

      Ștergere