joi, 5 iunie 2014

Review: Fond de ten calmant Avon

Buna tuturor! Asa cum stiti deja, am o slabiciune pentru fondurile de ten si cum bine v-am obisnuit imi place sa va arat detaliat modul in care se vede pe ten, fiindca asta spune mai mult decat orice descriere.
 Pentru astazi am ales un fond de ten potrivit pentru toate tipurile de ten dar si de buget fiind mereu la un pret destul de mic.


  Am uzat atat de mult acest produs ca nu se mai vede nimic scris pe el, asa ca am cautat pe internet detalii despre el. Aveti aici descrierea oficiala, dar si detalii de pret. Intre timp au introdus chiar si nuante noi, pentru tonuri roz si galbene. Eu cred ca am avut ivory.

   Imi place la acest fond de ten faptul ca poate fi folosit de absolut oricine. In primul rand acoperirea, e una mica spre medie.  E un fond de ten hidratant, insa nu intr-atat incat sa arati ca o mige disco dupa aplicare, in cazul tenurilor grase. Se seteaza foarte frumos. Nu se strange si nu se creaza bucatele cu parti uscate, datorita formulei. Are un finish foarte natural. Imi place ca e lejer pe ten si cel putin in persoana se vede minunat. Il gasesc potrivit pentru zi de zi.


Cum deja v-am obisnuit imi place sa va arat pe fata cum acopera, nu pe mana, sau sa pun doar o poza cu ambalajul. Cred ca doar asa puteti vedea ce face un fond de ten.  Fotografiile sunt fara filtru sau editare. Dupa cum puteti observa uniformizeaza si acopera imperfectiuni mici. Imi place cum se vede pe zonele cu cosuri uscate unde acopera fara sa se vada cojitele, datorita efectului hidratant si calmant.  Se simte o senzatie placuta in momentul aplicarii. 


Cum se vede aplicat pe toata fata. Am uitat sa precizez, ca in urma cu vreo 10 ani l-am incercat si nu mi-a placut, imi oferea o senzatie de mancarime, dar cei de la Avon lucreaza mereu la imbunatatirea formulelor, asa ca am indraznit sa-l incerc si nu-mi pare rau.


Aici puteti sa-mi vedeti fata inainte de machiaj si dupa machiaj.


Consistenta e lichida, dar nu atat incat sa curga de pe mana, motiv pentru care mie imi trebuie cam 3 pompite pentru toata fata. In poza e o pompita. Un alt lucru care imi place e dozajul care dupa cum vedeti scoate putin produs, chiar daca are pompita. Ambalajul e de sticla cu pompita din plastic rezistent si capac.


Machiajul final este aratat in poza de jos si puteti vedea si cateva din produsele pe care le-am folosit pentru a obtine acest look.

Dupa 8 ore de purtat, machiajul era inca pe fata, fara zone care sa se vada fara fond de ten.  De obicei primul loc in care vad disparitia fondului de ten este in jurul nasului, unde de data aceasta nu sunt rosie, dar sunt uleioasa. Nu se vede excesiv in poza, dar la atingere, se simtea tenul uleios in jurul fruntii si nasului. Un alt lucru pe care doresc sa-l precizez si l-am invatat de la Judy de pe You Tube este faptul ca un fond de ten se vede cat e de bun dupa rezistenta blushului si inca mai aveam blush, nu intact dar destul de vizibil.

In concluzie, e un fond de ten bun, la un pret bun. Se vede natural si rezista destul de bine.
Ce parere aveti? xo




17 comentarii:

  1. Si mie imi place enorm de mult acest fond de ten..cand eram acasa il achizitionam mereu!si are un pret foarte mic fata de alte firme si este super bun mai ales ca eu nu prea am probleme cu tenul decat foarte rar...acuma de la sarcina mi-au aparut mici cosuri pe ici pe colo dar trec ..abia astept sa termin ce am si sa dau o comanda si voi posta si eu pe blog .. sincera sa fiu am l-am neglijat din cauza emotiilor din ultima vreme ..te pup Bianca si ma bucur ca mi-ai readus aminte de unele produse minunate care chiar isi merita banii! O zi minunata♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In primul rand felicitari! ma bucur mult pentru tine, nu exista moment mai pretios ca acesta! O zi minunata si tie, draga mea! :***

      Ștergere
    2. Am avut si eu acest fond de ten si este super

      Ștergere
  2. Foarte frumos se vede.....ce paletuta ai folosit?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. paletuta se numeste bronzing si e de la ruby rose. am folosit cele 4 dungi cu blush combinate pentru obraji, la ochi am doar fard crema maro sidefat. multumesc! :**

      Ștergere
  3. interesant trucul cu blush-ul,nu il stiam :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa-l incerci...pentru mine este un reper in alegerea fondurilor de ten. :**

      Ștergere
  4. Intr-un timp imi placea si mie, acum vreo 5, 6 ani. L-am cumparat cred ca de mai bine de 4 ori, insa la un moment dat fata mea nu-l mai accepta. Parca ma manca pielea dupa ce-l aplicam si-mi dadea asa un disconfort de ajunsesem sa-l evit mereu. Nu am mai plasat comenzi la AVON de cativa ani si nu stiu daca m-as reintoarce la AVON, pentru ca daca apuc sa comand o data ma incant iar si nu mai scap de "mania" brosurilor :))
    Ai tenul foarte frumos si nemachiat :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. off, Florence, nu stiu cum il vezi tu frumos plin de acnee...as vrea sa-l arunc pe geam :)). apropo de avon, ai dreptate, tot timpul introduc ceva nou in catalog si ofertele sunt atat de tentante incat te trezesti mereu cumparand produse fara sa ai nevoie. eu comand mai rar acum, dar nu pot renunta definitiv la ei. :**

      Ștergere
  5. Chiar ai acnee, eu am avut mai rau. E tratabil, recomand uleiul esential de lamaie dizolvat in ceai de musetele pe post de tonic, face minuni !
    Cat despre fond de ten, imi place ce vad :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. uleiul de lamaie stiam ca e iritant...ti-a mers? la mine e o acnee pe fond hormonal si odata ce-mi rezolv acele probleme voi scapa si de cosuri, dar pana atunci ma lupt cum stiu mai bine. eu momentan iubesc uleiul esential de arbore de ceai, care va fi si urmatorul subiect de pe blog. ms de sfaturi si de vizita :**

      Ștergere
  6. Am si eu acest fond de ten si imi place,felicitari,si sa faci cat mai multe astfel de review-ri,pt ca sunt untile.

    RăspundețiȘtergere
  7. Am si eu acest fond de ten, e unul dintre preferatele mele! Acum mi se termina, dar daca il vad prin catalog il voi recumpara.

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi poti spune te rog , cum se numeste nuanta folosita? pagina accesata nu imi merge :(

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi puteti spune daca era un fond de ten cu nuanta matt sau iluminatoare? Multumesc

    RăspundețiȘtergere