luni, 21 aprilie 2014

Fond de ten Impala cu Colagen si Vitamina E


Acest fond de ten il gasiti la Lady`s.  Este un fond de ten rezistent la apa. Formula cremoasa este imbogatita cu colagen si vitamina E si are filtru UV. Are 30 de ml si costa 20.29 lei. Este disponibil in 5 nuante iar eu am nuanta Ivory. Este un produs de provenienta germana.


Asa cum promite, este un fond de ten rezistent la apa. Am testat pe mana fdt si am vazut cum picaturile de apa nu patrundeau in piele. Fata de alte fonduri de ten rezistente la transfer incercate, acesta are o varianta mai uscata, motiv care ii ofera inclusiv un aspect placut pe ten atat la vedere cat si la atingere.  Il gasesc foarte potrivit pentru tenurile grase si combinate. Nu-l recomand  sub nicio forma tenurilor uscate, fiindca simt tendinta de uscare a pielii atunci cand il folosesc. Trebuie aplicat in cantitati mici si rapide, fiindca se usuca destul de repede. Are o acoperire medie spre mare si imi place foarte mult ca se poate construi fara sa incarce tenul. 

Are un efect foarte natural si nu mi-a incarcat porii. Rezista foarte bine pe ten 8 ore. Dupa 8 ore eu incep sa simt anumite zone uscate.  Il gasesc minunat pentru perioada de vara cand tenul va fi mai gras si cu tendinta de  a transpira, de a se topi la caldura. Sunt sigura ca nu voi avea accidente neplacute cu acesta.


Mie imi place foarte mult acest fond de ten si vi-l recomand. Are un pret foarte mic, ofera acoperire dar fara sa para articificial, nici nu mai ai nevoie de corector, se poate construi straturile fara sa incarce si  rezista foarte bine.

10 comentarii:

  1. Wow nu stiam ca ai si un blog acum l am descoperit , foarte interesanta postare

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur mult ca ai descoperit blogul meu si ca iti place! sper sa te multumesc si pe mai departe! ms pt parerile impartite!

      Ștergere
  2. Arata extraordinar de natural...se vad foarte mici diferente intre fotografia cu fond si cea fara; tenul tau e foarte curat si singura zona unde se observa cum functioneaza produsul, este in jurul ochilor...estompeaza bine dar discret eventualele cearcane sau alte imperfectiuni! Imi place, nu am auzit de acest brand, insa pare de calitate...iar faptul ca este fabricat in Germania, ofera incredere :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Georgia, intr-adevar trec printr-o perioada mai buna cu tenul momentan, dar chiar are putere de acoperire si e un fond de ten bun si f. surprinzator. legat de firma care il distribuie in romania, lady`s are si copii dupa tot felul de cosmetice, care nu merita banutii insa si cateva game bune.gama lor de cosmetice impala si cosmeticele bulgaresti sunt minunate si la preturi fara concurenta!

      Ștergere
  3. Mă bucur tare mult că ai descoperit şi tu acest fond de ten, Bianca. Eu îl am şi-l folosesc de mai bine de un an, chiar dacă prefer să-l combin şi cu altele, în funcţie de ocazie, de anotimp, etc. Am primele 3 nuanţe, dar prima e cea care mi se potriveşte perfect, eu având un ten foarte deschis.
    Te pup, o seară frumoasă! ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nici eu nu il folosesc zilnic, Mihaela, ci mai degraba atunci cand stiu ca stau mai mult plecata de acasa, sau vreau mai multa acoperire. chiar e un produs minunat. ms pentru feedback. pupici draga mea si o saptamana excelenta in continuare!

      Ștergere
  4. Am auzit lucruri bune despre el :D Iar pe tenul tau se vede foarte frumos <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu il recomand...l-am vazut la valentina ( tyana) si il admiram mereu, dar ma gandeam ca poate la mine nu functioneaza. chiar m-a surprins.

      Ștergere
  5. Esti foarte carismatica. Imi place sa te urmaresc si pe youtube. Bravo ;)

    RăspundețiȘtergere