luni, 12 mai 2014

Pudra pulbere minerala Avon

Buna tuturor! Am observat ca va plac reviewurile la fonduri de ten  si am decis sa va arat pentru astazi un produs readus in catalogul Avon: pudra pulbere minerala care  poate fi folosita ca fond de ten sau pudra.

Pudra pulbere minerala apare in campania 7/2014 la pretul redus de 27.99, iar pretul standard este 43,00 roni. Exista 2 nuante: Nude si Medium beige.


Are 6 g, are termen 2 ani si promite sa ilumineze, sa aiba un efect calmant, sa uniformizeze si sa fixeze machiajul. Am decis sa va arat cum se vede si cum se comporta pe ten ca fond de ten. Am aplicat-o cu Buffing Brush de la Real Techniques dupa ce mi-am aplicat crema si protectia solara, fara ca sa astept sa intre crema in piele. Fata de alte pudre pulbere aceasta, are un sistem pe care l-am mai intalnit tot la Avon. In momentul in care inchizi capacul si rastorni pudra, elimina produs...odata deschis capacul gasesti pudra in interior si pentru a elibera mai multa cantitate trebuie sa repeti procesul: inchizi capacul si o rastorni. Imi place ca nu rastoarna foarte multa pudra si ca ambalajul este unul foarte calitativ. Am pudra iluminatoare care are fix acelasi tip de recipient si am purtat-o in multe deplasari, o folosesc zilnic si nu am intampinat probleme in ultimul an si cateva luni, asa ca nu va faceti probleme din acest punct de vedere.

Am mai incercat un singur fond de ten mineral si fata de acela, la acesta chiar se vede din prima cum uniformizeaza si cum acopera tenul.  Cum l-am aplicat mi s-a parut putin mai inchis fata de tenul meu, dar la final s-a adaptat tenului meu. Efectul este mat si finalitatea este de ten putin pudrat, dar nu se vede incarcat. Are acoperire medie, lucru care m-a surprins foarte mult. Dupa ce l-am aplicat, in timp ce ma machiam mi-a sunat telefonul si mai sus aveti proba ca se transfera in primele minute. Am fost atenta sa vad daca pe restul zilei se transfera si n-am mai intampinat probleme. Trebuie sa asteptati o perioada pana se seteaza in piele.

Dupa ce m-am machiat am pulverizat putina apa plata pe tot tenul si am fost foarte multumita de cum se vedea pe ten. Am avut o zi incarcata cu multe treburi de rezolvat pe afara, a fost cald si chiar m-a prins si ploaia spre finalul zilei. Dupa cele 5 ore tenul meu nu arata uleios, dar cosurile au inceput sa-si faca aparitia de sub machiaj. Am ales o perioada in care tenul meu e plin de imperfectiuni in jurul barbiei si fiindca am folosit doar aceasta pudra si putin corector lichid cu acoperire medie, eu una sunt foarte multumita de cum a rezistat machiajul. Concluzionand  a fost o experienta placuta acest fond de ten mineral. Cu siguranta voi alege sa-l port in zilele calduroase si umede, dar si cand vreau mai multa acoperire si fixare pe sub cc creamul meu. Mi se pare ca face o treaba foarte buna comparandu-l cu cel de la Elf.  Il recomand tenurilor grase si combinate pentru efectul mat si cu toate ca iubesc si fondul de ten de la Rimmel Stay Matte pentru acele zile cand am nevoie de matifiere, ma vad mai degraba alegandu-l pe acesta decat fondul de ten crema de acum inainte.  Voi l-ati incercat sau sunteti tentate sa-l incercati? xo




12 comentarii:

  1. Iei abia ce am cumparat-o si imi place maxim:X

    RăspundețiȘtergere
  2. Am vrut sa o cumpar si eu, dar mai am 2 pudre incepute. Dupa ce le termin sigur o incerc si eu. Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. merita toate laudele din punctul meu de vedere...o recomand!

      Ștergere
  3. Voi ţine cont de review-ul tău, Bia. Îmi place tare mult cum arată pe tenul tău! ♥
    Pupici, o seară frumoasă! :-*

    RăspundețiȘtergere
  4. crezi ca se potriveste si tenului uscat ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu e recomandata pudra unui ten uscat. iti recomand un cc cream sau bb cream pentru ten uscat, un produs care sa hidrateze si sa uniformizeze tenul. pudra ar strange pielea, ar deshidrata-o si ar scoate in evidenta liniile fine...

      Ștergere
  5. constat ca pe tenul tau, orice fond de ten arata super!!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma tenteaza si pe mine sa o cumpar,o voi incerca sa vad cum se comporta si apropo esti super tare si imi plac articolele tale..bafta in continuare!!!

    RăspundețiȘtergere