luni, 3 noiembrie 2014

TAG: Would you rather

Salutare fetelor! Am fost etichetata de cea mai simpatica bloggerita ever, AnytaGyo`s Makeup, pe care o iubesc! Daca inca nu o stiti  treceti pe la ea si nu veti regreta. Eu "ma sparg" de ras cand ii citesc blogul si da, ma declar zuzu girl totally.

Tagul consta in a-ti argumenta raspunsul la intrebare, alegand o alternativa din cele impuse de intrebari. Sper sa va placa!

1. Ai prefera să îţi pierzi toate rimelurile, tuşurile de ochi, gloss-urile de buze şi rujurile sau toate paletele cu farduri de ochi?


As prefera sa-mi pierd toate fardurile de ochi dar sa nu renunt la rimel si ruj...sunt obsedata de rujuri, daca nu v-ati dat seama pana acum, asa ca m-as lipsi de farduri daca trebuie sa aleg intre rujuri si farduri.

2. Ai prefera să îţi tunzi părul foarte scurt sau să nu îl poţi tunde din nou niciodată?

Cat de greu e sa raspund la aceasta intrebare. Urasc sa am parul scurt. Cand eram mica nu am avut parul lung si eram atat de invidioasa pe fetele cu cozi, incat le trageam de par. Acum, as vrea sa-mi las parul lung, dar nu ma ajuta firul de par, dar chiar si asa, mi-e tare greu sa aleg parul scurt. Cu toate astea, decat sa nu-l pot tunde, mai bine il tund odata foarte scurt. Daca ma urmariti de ceva timp, poate ati observat ca imi place sa-mi schimb lookul destul de des. Nu e toamna si primivara sa nu-mi tund parul. Imi place sa experimentez si cred ca e un obicei sanatos pentru par. As alege ceva de genul, fiindca am fata rotunda:



3. Ai prefera să porţi un blush corai sau un blush roz? 
Intre roz si corai, mi se pare ca imi sta mai bine cu corai. Am foarte putine blushuri roz fiindca nu mi se par avantajoase pentru tipul meu de piele. Chiar daca aleg roz, aleg un roz cu nuante de corai. Spre exemplu, blushul meu preferat ca nuanta este Tickled Pink de la Elf, dar nu mi se pare nici roz, nici corai...ci undeva la mijloc.


4. Dacă ai avea la dispoziţie 1000 de euro, ai prefera să cumperi haine sau produse de make-up?

Depinde. Daca am voie si skincare, as alege sa-mi cheltui banii pe machiaj si skincare. In ce priveste hainele, am avut o perioada in care am investit foarte multi bani in garderoba mea, dar  mi-a trecut. De cand am devenit mamica, am observat ca port cam aceleasi haine mereu. Imi place sa-mi iau cate ceva modern, din cand in cand, dar cel mai mult mizez pe piese clasice, comfy casual. In schimb, pentru tenul meu, visez sa ajung la acel nivel la care sa-mi permit cosmetice de lux si tratamente bune. As investi in tenul meu daca as avea 1000 de euro.

5. Ai prefera să aplici ruj ca şi eyeliner sau eyeliner pe post de ruj?

Mi se pare ridicola intrebarea...dar as alege sa port ruj ca eyeliner, fiindca mi se pare mai decent decat negru sau maro inchis pe buze.

6. Ai prefera să cumperi produse doar de la MAC sau doar de la Sephora?

As alege Sephora fiindca sunt atat de variati...pe mine oricum nu ma atrag produsele MAC. Visez la produse Inglot, Tarte sau Lorac Pro...nu stiu daca as fi o MAC girl.

7. Ai prefera să foloseşti doar un fard de ochi sau doar un ruj pentru tot restul vieţii tale?

As prefera sa folosesc un singur fard de pleoape decat sa folosesc un singur ruj, fiindca imi place tare mult sa schimb culorile pe buze.  Spre exemplu, atunci cand filmez pentru YouTube, ma machiez. In viata de zi cu zi nu port machiaj si in acele momente, imi place sa-mi creez machiajele in jurul rujului de buze pe care decid sa-l port. 
  Daca as alege un fard pe care sa-l port tot restul vietii, ar fi un roz perlat, gen 397 pearl de la Inglot.


8. Ai prefera să porţi haine de iarnă în timpul verii sau haine de vară în timpul iernii?

  Sunt foarte rezistenta la caldura, iubesc caldura dar chiar si asa, am o manie..nu suport hainele groase. Imi aduc aminte in copilarie de plapuma clasica pe care o uram si o simteam grea pe mine...parca nu puteam sa respir. Chiar daca e frig, eu port haine subtiri si prefer mai bine sa tremur de frig decat sa fiu cu haine grele pe mine. Din acest motiv, pe mine ma veti vedea tot timpul anului in tricou si foarte rar purtand pulovere. Imi place sa port esarfe si chestii masive la gat, dar atat...Nu port niciodata dresuri pe sub pantaloni sau altceva de genul...asa ma simt comoda. 


9. Ai prefera să porţi unghii negre sau unghii în culori puternice pe tot parcursul anului?

Daca ar fi sa aleg, as alege culori puternice tot anul, cu toate ca in viata de zi cu zi port in general culori nude si pamantii. Negru nu as alege nicicum fiindca am unghiile foarte mici si mi le-ar face sa para si mai mici.

10. Ai prefera să renunţi la produsul de buze preferat sau la produsul de ochi preferat?

As renunta la produsul de buze preferat. De ce? Pai e foarte greu sa-ti gasesti un produs de ochi bun care sa te multumeasca, gen mascara, pe cand rujuri sunt atatea care ar putea sa suplineasca lipsa preferatului.

11. Ai prefera să poți purta părul doar prins într-o coadă de cal sau într-un coc dezordonat? 

Intr-o coada de cal fiindca e mai simplu.

12. Ai prefera să nu mai poţi niciodată să îţi colorezi unghiile sau să nu mai poţi folosi niciodată un luciu de buze?

  Eu am 4 luciuri de buze fiindca iubesc rujurile. As renunta fara nicio problema la luciuri doar sa pot sa-mi aplic oja pe unghii. Mi-m ros unghiile toata viata. Cand am constientizat ca nu e igienic, am incercat sa controlez treaba asta, dar uneori cand sunt stresata, ma trezesc rontaindu-mi unghiile. Tocmai din acest motiv, oja de unghii mi-a fost de mare ajutor. Dupa ce imi faceam manichiura, nu ma induram sa-mi rod unghiile asa ca am reusit sa ma controlez. D-asta, nu as putea sa traiesc fara oja. 


13. Ai prefera să îţi razi sprâncenele şi să nu ai deloc? Sau să le desenezi în fiecare zi?


       As prefera sa le desenez, cu toate ca mi se pare foarte artificial. Legat de acest lucru, incerc sa inteleg persoanele care nu au sprancene si sunt nevoite sa le deseneze, insa am vazut o gramada de fete care se ciuntesc benevol si nu inteleg moda asta; sau si le tatueaza cu negru si culmea, le deseneaza mai sus decat era spranceana naturala...nimic mai nasol din punctul meu de vedere. 

Asa nu:
    



Ca un exemplu gresit de machiaj al sprancenelor, vreau sa v-o arat pe Adriana Bahmuteanu. Din punctul meu de vedere, machiajul din dreapta n-o avantajeaza deloc.  Acesta este un subiect mai amplu pe care vreau sa-l abordez in curand.


14. Ai prefera să trăieşti fără machiaj sau fără lac de unghii?

Cea mai grea intrebare. E foarte dura. Tocmai v-am explicat mai sus ca n-as putea sa traiesc fara oja, dar parca nici fara machiaj n-as putea trai. Macar un corector sa am si n-as cere mai mult. As alege machiaj si as fi foarte atenta cu ingrijirea unghiilor astfel incat sa nu arat neingrijita.




  Acesta a fost tagul. Sper ca v-a placut si daca vreti puteti sa-l preluati cu tot dragul! xo









10 comentarii:

  1. Am citit cu mare drag. Aceleași răspunsuri le-as da și eu!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce scumpa esti! M-ai dat pe spate cu inceputul si m-ai atins la corasooon! Iti multumesc pt cuvintele frumoase Bibi mea <3. Si eu am o parere buna despre tine inca de la primul video pe care ti l-am vizualizat. Esti o persoana foarte calda (nu degeaba iubesti si caldura :P- glumesc no) si mereu ma linistesti cand te ascult. Stii sa te faci inteleasa asa cum ai facut-o si acum in tag iar subiectele abordate de tine sunt mereu sincere ceea ce ma bucura <3. Inseamna ca ai fost sincera si cand ai zis ca ma iubesti :D iubeasca-te soarele fata Zuzuuuu :* te pup maxim si multumesc ca m-ai facut s imi creasca putin increderea in mine :) pt mine e o onoare sa fiu una din preferatele tale. Sincer!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anyta, ma bucur ca te-am cunoscut si da, tot ce am spus e sincer..:** te pup cu tot dragul!

      Ștergere
  3. La faza cu sprancenele sunt de acord cu tine! Asa nasoale cum le am, prefer sa le tin naturale decat tatuate. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Florence, sa stii ca nu mi se par nasoale sprancenele tale, ma refeream la acele fete care au sprancenele groase si se penseaza de-si mai lasa o linie, sau la cele care le contureaza cu negru, chiar si mai sus decat au spranceana. tu ai niste sprancene decente :** si eu zic ca sunt mai faine naturale

      Ștergere
  4. Wow Bianca,imi place foarte mult tunsoarea pe care ti-o doresti,as fi tare curioasa sa te vad tunsa asa,te pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ahh, nu stiu daca m-as tunde prea curand asa, avand in vedere ca imi place parul lung...doar daca as fi nevoita :**

      Ștergere
  5. Mi a placut mult acest tag , apropo de taguri te am taguit sa faci tagu Blog your heart out tag , atat intrebarile cat si raspunsurile le gasesti la mine pe blog http://iloveshoppingmakeup.blogspot.ro/2014/11/blog-your-heart-out-tagro.html si as fi foarte incantata daca l ai face.Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. esti o draguta si ms pt tag, dar vreau sa o las mai moale cu tagurile momentan, fiindca am tot facut in ultimul timp taguri si vreau sa mai scriu si reviewuri :**

      Ștergere