duminică, 23 noiembrie 2014

Apa de trandafiri Mayam (review) si beneficii

 Folosita din cele mai vechi timpuri, apa de trandafiri a ramas si astazi un produs necesar infrumusetarii pielii.  Indiferent de tipul de piele, acest miracol al naturii te poate ajuta.
 Apa de trandafiri are proprietati antiseptice, antibacteriale si anti-inflamatorii dar si puterea de a hidrata si  preveni semnele de imbatranire datorita ingredientelor active precum vitaminele si antioxidantii din compozitie.

Fiindca are proprietati calmante poate fi folosita de persoanele cu ten sensibil; fiindca echilibreaza si curata e buna pentru tenurile grase; fiindca reface tesutul pielii si o face matasoasa si ferma e perfecta pentru pielea matura; fiindca revitalizeaza si da luminozitate tenului e buna inclusiv pentru tenurile normale.

Cum imi place s-o folosesc:
In primul rand este un minunata pentru setarea machiajului, mai ales atunci cand folosesc fond de ten mineral..ofera luminozitate si beneficiez de efectele sale antimicrobiene.
Ca tonic,  ma ajuta sa-mi echilibrez ph-ul, sa tin sub control sebumul dar si  sa-mi curat tenul de orice impuritate lasata stiind ca in acelasi timp tenul meu devine mai luminos, mai ferm si mai matasos.
Ca un calmant dupa ce m-am epilat sau pe scalpul meu sensibil, calmand mancarimea si hidratand zonele uscate.

Cum mai poate fi folosita:
1) Ca si calmant dupa plaja;
2) Pentru a imbunatati circulatia la nivel capilar; masajul scalpului cu apa de trandafiri intareste firul de par;
3) In masti, aducand proprietati benefice alaturi de argila sau de castraveti si miere;
4) Pentru a reduce pungile de sub ochi, se aplica pe dischete demachiante apa de trandafiri de la frigider;
5) Ca apa de gura, fiind recunoscuta pentru calmarea gingiilor si improspatarea respiratiei;
6) In aromaterapie, efectul parfumului de trandafir fiind relaxant mental ce tine departe depresia;

Unde o gasiti:
Sunt la a 3-a apa de trandafiri pe care o incerc si in sfarsit am gasit una care sa ma multumeasca. Este vorba de Apa de trandafiri de la Mayam cu care am vazut rezultate si care m-a multumit din mai multe motive: are un miros proaspat, fata de celelalte care aveau miros de apa fermentata; vine intr-o sticla inchisa la culoare, foarte important cand avem de-a face cu produse naturale ce trebuiesc ferite de lumina; sunt precizate conditiile de pastrare si termenul de valabilitate; are ecocert; are o cantitate perfecta pentru a putea fi consumata in 60 de zile; ingredientele provin din cultura 100% organica;

 Pentru mai multe informatii si detalii despre acest produs, dar si alte produse naturale, va recomand calduros sa vizitati site-ul Elemental unde veti gasi informatii si produse care va pot ajuta sa aveti grija de voi, natural si sigur.


Ati incercat apa te trandafiri? Cum o folositi? xo




6 comentarii:

  1. Eu nu am incercat inca apa de trandafiri de la mayam,dar am incercat-o pe cea cu lavanda. Nu mi-a placut deloc mirosul lasat dupa ce se usca pe ten,foarte urat .si am aruncat-o in secunda doi.dar am incercat apa de struguri de la caudalie (25 lei )in centrofarm si mi se pare perfecta.iti lasa un ten perfect catifelat.merita incercata :) dar cred ca as putea sa i dau o sansa si apei de trandafir de la mayam pt ca suna bine descrierea ta :* pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iv, incearca totusi si acesta apa de la Mayam, pentru ca nu se compara cu apa de lavanda. :**

      Ștergere
  2. trebuie neaparat si eu sa imi achizionez :)

    RăspundețiȘtergere
  3. O am si eu, dar doar vreo doua zile am folosit-o pentru a-mi sterge fata, apoi am uitat de ea.
    O s-o folosesc si eu in combinatie cu argila praf, nu m-am gandit ca merge folosita si asa. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. incerca sa o folosesti mai des, fiindca are un termen scurt de valabilitate :**

      Ștergere