luni, 7 aprilie 2014

Demachiant crema Blanchette B


Buna fetelor!


Astazi revin cu un review al Cremei demachiante de la Blanchette B. Mie imi place foarte mult apa micelara de la Blanchette B si sunt fan apa micelara pentru demachiere, decat o varianta crema. Fiind un produs popular si ieftin din gama Blanchette B am zis sa mi-l cumpar spre testare si sa va spun parerea mea, in cazul in care sunteti curioase si vreti sa-l incercati. Costa aproximativ 5 lei. Este dedicat tenurilor normale, uscate si sensibile.  Promite sa clameze piele datorita extractului de galbenele. Are 200 de ml.


Cum am spus si mai devreme nu apelez in mod obisnuit la demachiantele crema, insa am mai incercat de la Farmec, demachiantul Doina in diferite variante. Persoanele cu tenul gras, s-ar putea feri de acest produs, fiindca e precizat pe ambalaj ca ar fi potrivit tenurilor normale spre uscate. Mie mi s-a parut foarte light la consistenta si deloc gras, am simtit o senzatie placuta pe ten; Nu a ramas lipicios si nu mi-a iritat tenul. A curatat eficient machiajul.


Uitandu-ma la lista de ingrediente observ fara sa fiu o mare cunoscatoare de ingrediente, mai multe forme de alcool, care nu ar face bine niciunui fel de ten, cu atat mai mult unui uscat sau sensibil. Observ foarte multe uleiuri minerale care incarca porii si inclusiv parabeni; Din nou, la aplicare, nu am simtit miros de alcool, nu am simtit arsura sau vreo alta reactie a pielii. Nu mi-am simtit porii incarcati, nu am vazut sa-mi provoace puncte negre sau altceva.



 Daca ar fi sa aleg dintre toate demachinatele crema pe care le-am incercat, l-as alege pe acesta fiindca nu lasa tenul gras dupa demachiere. Pretul este foarte tentant si l-as recomanda unei persoane care nu este interesata de ingrediente naturale, ci vrea un demachiant usor ca formula si eficient dar la un pret bun.
Pe mine, lista cu ingrediente ma face sa nu-l mai recumpar. Cu toate acestea, as vrea sa mai precizez inca un lucru. Daca totusi, alegi sa cumperi acest produs, iti recomand sa folosesti dupa folosirea lui, un gel de curatare care sa fie ok la ingrediente si sa-ti clatesti fata  de 2 ori. 

4 comentarii:

  1. Eu am demachiantul bifazic cu capac mov si la inceput mi-a placut, acum parca mai putin.. Uneori cand ajunge in ochi ma ustura si lacrimez teribil.. Oricum e plin de parabeni, nu voi mai recumpara ! :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mie nu mi-a creat niciun fel de problema demachiantul bifazic de la ei si mi s-a parut foarte eficient. momentan folosesc farmec, fiindca are o formula hidratanta si face acelasi lucru ca cel de la blanchette, pretul e la fel. iti recomand pe cel de la yves rocher, dar din ce am vazut eu si yr foloseste parabeni dar e pentru ochi sensibili si foarte eficient.

      Ștergere
  2. Eu am tenul mixt/ gras si imi e teama sa.l incerc..am avut probleme cu unul de la garnier..nu ma impac deloc cu garnierul :)) eu acum folosesc unul de la yves rocher :* te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am auzit numai laude la adresa demachiantelor crema de yr. cred ca sunt bune...daca ai gasit un produs care ii place pielii tale si iti merge, iti recomand sa ramai la el...si eu am ten mixt spre gras si stiu cat de greu e sa gasesti produse cu care sa te impaci. :**

      Ștergere