joi, 4 iulie 2013

Pink box iunie 2013


Stiti ca in mod normal postez pe You Tube Pink Box-ul, insa luna aceasta n-am primit cardurile cu detalii despre produse, asa ca nu stiu cat costa sau alt gen de detalii decat ce pot citi pe ambalaj. O sa le primesc, fiindca am vorbit cu cei de la Pink Box, insa cum deja e iulie, n-are rost sa mai astept pana vin cardurile.
Cel mai incantata sunt de gelul de dus de la Sabon, care este la prima vedere un gel de dus obisnuit, insa iti lasa pielea uleioasa si ca atare super hidratata. Nu cred ca o sa-mi permit produse Sabon prea curand, insa ma bucur ca asa am sansa sa ma rasfat datorita Pink Boxului. Un alt produs care imi place mult este crema pentru ochi de la Uriage, care are consistenta unui gel, dar este destul de hidratant. Spray-ul antiperspirant de la B.U in varianta mini e tocmai bun pentru perioada vacantei si miroase superb. Crema de calcaie de la Himalaya are 2 parabeni si miroase groaznic, insa e superrr hidratanta si intra usor in piele. Cei de la Elmiplant au scos geluri de dus cu ingrediente 100% organice, fara parabeni si fara coloranti insa n-am probat mini size-ul ( o sa va tin la curent in produsele terminate). Sapunul antibacterian e util si e in varianta full size asa ca per total sunt foarte multumita de Pink Boxul  lunii iunie.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu