miercuri, 31 iulie 2013

La multi ani, mami!

Este 00.19 si cu toate ca sunt super obosita, am decis sa impartasesc si cu voi o veste emotionanta din viata mea. Acum 3 ani, pe ziua de 1 august eu si Silviu, sotul meu ne casatoream civil.
Un an mai tarziu, fix in aceasi zi venea pe lume, ingerul meu, cum imi place sa-l alint, la 7.25 dimineata si avea sa devina pentru totdeauna, iubirea mea suprema.  Am lacrimi in ochi cand scriu asta, insa nu stiam ca poti sa iubesti asa, sa fii in stare de orice de dragul lui, sa te sacrifici fara sa te plangi, sa lupti pentru fericirea lui mai mult decat poti, sa iubesti neconditionat, sa ierti orice si sa iubesti pana la cele mai mici detalii.  Am 26 de ani si nu am foarte multe realizari la activ insa simt ca am facut ce era cel mai important pe lumea asta, ca daca maine as muri, ar putea sa se spuna cu siguranta ca am fost fericita si asta datorita celor 2 fiinte aduse in discutie acum,  Silviu si Mihai. Am atata recunostinta sa-i aduc lui Dumnezeu pentru ca mi-a permis sa cunosc iubirea adevarata, prin jumatatea mea, dar si pentru ca mi-a daruit un copil sanatos. Sper sa impartasiti cu mine imensa fericire pe care o simt azi si sper sa aveti cu toate parte de o iubire autentica. 




2 comentarii: