marți, 30 aprilie 2013

Less is more #3

Buna fetelor! Azi va prezint machiajul meu de vara...se pare ca am trecut din cizme la sandale, insa asta e. Am ales BBcream-ul de la Avon fiindca are o textura usoara si lumineaza tenul, am ales corectorul in 4 culori de la Elf care e in testare ( deocamdata sunt multumita), apoi concealerul de la Oriflame care lumineaza si are o textura usoara si cremoasa, insa acopera destul de bine. Nu am folosit pudra ci am desfacut un servetel pana la cea mai subtire foita si am presat incet absorbind astfel tot excesul. Mi-am aplicat putin blush din gama Luxe de la Avon care e foarte pigmentat, asa ca trebuie aplicat cu atentie; imi place nuanta, e naturala. Nu mi-am conturat fata, insa am iluminat-o cu il. crema de la Elf. Mi-am conturat sprancenele si am aplicat batonul crema de la Elf cu o pensula pe toata pleoapa insistand ceva mai mult pe pleoapa mobila. Pe buze am aplicat balsamul pentru volum de Avon si apoi luciul de la Loreal si gata! Indrazniti sa purtati mai putin machiaj cand e cald! Nu uitati ca frumusetea vine din interior, asa ca bucurati-va de caldura de afara si de tot ne ofera viata! xoxo




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu