joi, 25 aprilie 2013

Infinitize Mascara de la Avon

Incepand cu campania 07/2013 apare o noua mascara la Avon la numai  15.99, care promite sa alungeasca cu pana la 120%, sa arcuiasca de 5 ori mai multsi sa separe genele perfect.Este rezistenta la apa si  testata oftalmologic si este prima mascara de la Avon cu perii dispusi sferic care imbraca toate genele. In plus spun ei ca aceasta mascara are o formula exclusiva cu microfibre modelatoare. Cine ma urmareste stie ca nu sunt fan perii silicon sau plastic sau cum s-o numi acest material, insa dintre toate periile de acest gen aceasta e top 1. Formula de mascara a celor de la Avon e foarte buna si sincer, nu stiu ce m-ar face sa cumpar alt brand avand in vedere ca o mascara expira repede si de aceea nu are rost sa investesc intr-una scumpa. Ca tot veni vorba de termenul de expirare, pentru aceasta e de 3 luni. Mi-am ales nuanta Black Brown pentru un efect mai natural. La un strat chiar nu a incarcat genele si le-a alungit si arcuit,  iar acesta e rezultatul :




8 comentarii:

  1. Te invit la mine pe blog pentru un Sweet Award. :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. merita incercat, avand in vedere pretul si formula macar. pensula depinde de gusturi...

      Ștergere
  3. wow,la tine chiar arata bine! am citit ca multe fete sunt dezamagite de acest produs..

    ti-am dat follow.te astept si pe blogul meu, poate iti place si ma urmaresti si tu :)

    http://aaannniiieee.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu l-am achizitionat tot in varianta brown si pot spune ca e un rimel bunicel, dar pentru mine Supershock ramane no.1. Exact cum spuneai, cred ca totul se rezuma la gustul fiecareia in ceea ce priveste periuta, deoarece formulele seamana.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si pentru mine supershock il intrece! ma bucur ca iti place si tie!

      Ștergere
  5. Buna fetelor,
    Si eu am achizitionat de curand acest rimel in varianta brown si il pot considera un rimel bunicel. Pentru mine, insa, no.1 ramane Supershock. Asa cum spuneai, probabil depinde de gustul fiecareia in ceea ce priveste periuta, doarece formulele celor de la Avon seamana intre ele. Raportand pret-calitate, cred ca merita cumparat ;)

    RăspundețiȘtergere