sâmbătă, 4 octombrie 2014

Ce ma atrage

  Buna fetelor! Pentru astazi am ales sa impartasesc cu voi cateva detalii personale si totodata sa va fac recenzie unor produse pe care nu le-am incercat, dar sper ca voi avea cat de curand ocazia sa le testez.
   Dupa cum stiti multe dintre voi, sunt casatorita de 4 ani. Pentru a tine vie o relatie, seductia si flirtul trebuie sa-si faca loc in viata noastra. Din punctul meu de vedere, acesta este unul din punctele esentiale care tin legatura dintre soti strans legata.  Cu toate ca ne-am obisnuit atat de tare unul cu celalalt incat sa nu existe pudoare sau teama de a impartasi orice inconvenient, atentia pe care o oferim ingrijirii personale este un detaliu important.
 Inca de la inceput, primul lucru care-ti atrage atentia la sexul opus este aspectul fizic. Chiar daca in cuplu ajungi la acea intimitate fara limite, felul in care aratam si ne prezentam celuilalt ar trebui sa aiba valoare. Uneori uitam acest lucru si pierdem punctaj. Tocmai de aceea, felul in care aratam ar trebui sa fie una din armele cu care ne aparam relatia.
 Eu sunt genul de femeie care se simte atrasa de un batbat puternic. Imi place sa ma simt protejata, fragila precum o "caprioara" blanda ce pica prada "vanatorului". Iubesc ca barbatul de langa mine sa fie dezinvolt si stapan pe sine.  Ma simt atrasa de un barbat atent la detalii fizice, insa nu dus la extrem. Imi plac barbatii care au grija de ei, insa fara prea mult efort.  Nu ma atrag barbatii care stau mai mult ca mine in oglinda sau in baie. Imi place ca barbatul sa fie un barbat autentic, care miroase bine si e ingrijit fara sa piarda prea mult timp in acest proces. Tocmai de aceea, Farmec mi-a venit in ajutor cu noua gama lansata.
  Am selectat cateva produse care pe mine si pe sotul meu ne atrag si am ales sa le impartasesc cu voi:

 1. Antiperspirantul deodorant Gerovital H3 Men vine in patru variante: ActiveConfident, Fresh si Seductive. Sotul meu prefera antiperspirantele deodorant pentru ca iti ofera protectie dar si un parfum subtil. Pretul acestora este 8.94 de lei si au 150 ml.  Nu are alcool, parabeni sau triclosan. Tentant? O, daaa!

2. Produsele de barbierit, care au ingrediente special concepute pentru a mentine hidratarea, dar si calmarea si catifelarea pielii sunt un "must-have" chiar si pentru cel mai pretentios barbat. Spuma de ras Gerovital H3 Men are un efect mentolat, chestie foarte apreciata de barbati, iar cei 200 de ml au pret tentant - 11.24 lei. Balsamul dupa ras Gerovital H3 Men are o formula non-grasa, iar sotul meu a fost foarte incantat de aceasta proprietate, fiindca "ii plac produsele care intra repede in piele". Are 50 de ml si costa 16.60 lei.


3. Nu stiu cum sunt sotii sau iubitii vostrii, dar sotul meu este setat pe sampoanele anti-matreata cu toate ca nu are matreata. Asta este fixul lui si ma bucur ca cei de la Farmec s-au gandit si la aceasta varianta de sampon. Samponul antimatreata Gerovital H3 Men are 250 de ml si un pret foarte bun, 12.13 lei.



Gama Gerovital H3 Men include si alte produse pe care va invit sa le descoperiti voi pe site-ul 

In plus, vreau sa va mai aduc in atentie si cateva informatii legate de pielea barbatilor:

Procesele metabolice și hormonale ale pielii sunt diferite, pielea bărbaților prezintă alte particularități fiziologice decât pielea femeilor, de unde și nevoia de produse de îngrijire specifice.
Pielea bărbaților:
✓ are un conținut mai ridicat de colagen,
✓ este cu 20% mai groasă decat a femeilor,
✓ nivelul de sebum este mai ridicat,
✓ transpira mult mai repede și mai ușor decât pielea femeilor,
✓ ridurile apar mai târziu decât în cazul femeilor, însă tendința este de a fi mai pronunțate.

De ce ma atrage pe mine aceasta gama?

Pentru ca e un brand romanesc si stiti cat tin la acest detaliu.
Pentru ca produsele sunt cu ingrediente atent selectionate.
Pentru ca au un ambalaj specific masculin si foarte frumos prezentat.

De ce il atrage pe sotul meu?

Pentru ca au parfumuri subtile.
Pentru ca sunt usor de aplicat.
Pentru ca sunt specifice sexului masculin.
Pentru ca nu costa o avere.




Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2014








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu