joi, 13 februarie 2014

Tonic Organic Stellaria


Am primit spre testare acest produs. Eram incantata de ideea de a incerca un produs tonic fara aclcool insa nu ma asteptam sa fie atat de minunat. De indata ce l-am incercat mi-am dat seama ca exista iubire la prima vedere! :))

Descrierea lui: Tonic fără alcool cu componente hidratante și antiinfalamtoare pentru purificarea şi tonifiereatenului sensibil. Are un efect revigorant, datorităn extractelor de plante medicinale, conţine substanţe active antiinflamatorii şi componente hidratante care hrănesc tenul, calmează şi curăţă delicat în acelaşi timp. Uleiul de roiniţă, uleiurile esenţiale a busuiocului cu miros de lămâie au efect antiseptic. Substanţele active antiinflamatoare ale răcovinei, topinamburului şi a muşeţelului ajută şi întăreşte autoapărarea naturală a tenului. Flavonoizii din iarba grasă combinate cu microelementele de zinc alcătuiesc un comlex astringent pentru tratarea eficace a porilor dilataţi.

Recomadăm și adolescențil0r.
Pentru: ten sensibil.
Utilizare: Aplicăm tonicul pe o vată şi curăţăm cu ea tenul, gâtul şi decolteul după care se poate clăti. 
*=PROVINE DIN PRODUCȚIE ECOLOGICĂ CONTROLATĂ
Pana sa ajung la acest tonic, am incercat diverse ape tonice. Pentru tenul meu se recomanda cu alcool dar niciodata nu eram incantata de efectul lor asupra pielii mele. Nu am un ten sensibil, insa cu toate acestea, de cate ori foloseam un tonic zilnic, simteam cum ph pielii mele este dezechilibrat si tinde spre iritare. Intr-un final ajunsesem la concluzia ca tonicul e bun pentru acele zile in care tenul isi iese din control si incepe sa fie mai gras decat e normal, pentru a-l usca zgravan. 
Dar nu e asa. Tonicul e facut pentru a echilibra ph pielii, dupa ce fata noastra a fost demachiata, apoi curatata cu un gel, astfel incat sa o revigoreze si sa o pregateasca pentru etapa urmatoare...hidratarea. 
Eu am porii dilatati si puncte negre. Teoria o stiam bine, insa la practica era mai greu, pentru ca de multe ori ma trezeam ca produsul recomandat nu functiona pentru mine. In cazul de fata, vorbim de tonic. Daca aplicam tonicul meu obisnuit, agresam prea tare pielea si "ii transmiteam sms" ca nu mai are uleiuri si trebuie sa secrete mai mult, ceea ce ma facea sa ma trezesc brusc cu ten uleios, pori dilatati si tot tacamul de probleme specifice tenului gras. Daca nu aplicam tonic, ceea ce se intampla in 80 % din cazuri, rolul secundar al tonicului si anume de a lua rezidurile de mizerie ramas pe ten in urma demachierii si curatarii, avea ca efect pori infundati si dilatati si "ïubitele" puncte negre.
In momentul in care am incercat acest tonic, fata mea s-a simtit hidratata si ferma, insa in acelasi timp curata in profunzime, fara acel efect de fata care strange. Mirosul citric mi-a incantat simturile si de atunci i-am declarat iubirea seara de seara, uneori si ziua, cand simteam nevoia de acea senzatie placuta, inclusiv calmanta pe care o are asupra tenului meu.
Promite sa refaca inclusiv porii dilatati. Deocamdata nu am vazut acest efect dar nu ma supar daca se intampla  si asta...:)) Pur si simplu e un produs minunat despre care vroiam sa vorbesc...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu