duminică, 29 decembrie 2013

Primele produse Beauty UK

Acum 2 saptamani  am intrat in posesia primelor produse Beauty Uk. Mi-am comandat de pe site-ul oficial al Beauty UK Romania de Black Friday si dupa o saptamana am fost contactata de ei. Nu-mi trimisese inca pachetul fiindca schimbase softul si aveau ceva probleme. Intre timp nuanta de ruj pe care o vroiam nu o mai aveau pe stoc, asa ca am primit doar 3 produse. Pretul a fost mic, am fost multumita de site-ul acesta per total cu toate ca nu au cel mai bun management al magazinului online. Produsele sunt un blush, o mascara waterproof si o paletica.  Paleta ma asteptam sa fie mai mare dupa cum arata in poze, dar are o cantitate decenta de fard. Fardurile sunt foarte pigmentate, putin prafoase si se amesteca bine. Culorile la paleta pe care  mi-am ales-o sunt neutre insa toate sidefate, unele mai mult decat altele, insa sunt multumita pentru ca are si ceva nuante de maro mai deosebite pe care nu le aveam in colectie. Blushul pe care mi l-am ales este baby doll pink, adica acel roz de Barbie, este si baked, putin prafos si acesta, dar pigmentat. Sunt multumita de faptul ca are o oglinda mare si o cantitate de produs mai mult decat suficienta. Mascara are o perie clasica pentru volum, e putin uscat si nu stiu daca asa e formula sau doar e un produs vechi. Se poate repara acest lucru, iar ca formula chiar nu am avut probleme pana acum, precizand ca e produsul pe care l-am purtat cel mai putin dintre toate, avand deja si alte rimeluri deschise.
 In concluzie, v-as recomanda produsele lor atata timp cat asteptarile voastre sunt pe masura banutilor pe care ii dati. Sunt produse la un pret normal si decent zic eu, care isi fac treaba bine. Nu sunt woww, dar nici  nu aveam astfel de asteptari, asa ca la pretul pe care il au mi se par foarte bune.  Aici va las si pozele:






6 comentarii:

  1. Îmi place foarte mult cum te-ai machiat ♥.
    Am şi eu un fard trio de la ei, dar e primit. Chiar sunt mulţumită de el, iar culorile pot fi aplicate şi cu pensula uşor atinsă de o picătură de apă, pentru un efect wow. Să le foloseşti cu plăcere, Bianca. O duminică frumoasă vă doresc! ♥

    RăspundețiȘtergere
  2. am auzit numai de bine de produsele lor. sa le porti cu placere :*

    RăspundețiȘtergere