marți, 25 iunie 2013

Experienta mea cu ELF Romania

Buna tuturor! M-am gandit  mult inainte de a posta aici experinta mea cu firma Elf din Romania, insa scopul acestui blog este de a-mi impartasi experientele placute cat si cele neplacute si sper sa fiu un caz sporadic. Vreau sa precizez inca de la inceput ca ceea ce ma nemultumeste este filozofia reprezentantei din Romania, nu produsele  cosmetice Elf.
 Am avut primul incident in primavara acestui an cand au schimbat serverul si acesta nu mi-a aplicat reducerea promotionala cu toate ca introdusesem codul. Ei mi-au promis ca imi vor aplica reducerea respectiva la urmatoarea comanda. Am comandat de 100 de ron si reducerea era 30% asa ca trebuia sa economisesc 30 de lei. La urmatoarea comanda am precizat  situatia si am comandat produse de 50 de lei sau asa ceva, iar ei, in loc sa-mi faca reducerea de 30 de lei de care nu beneficiasem data trecuta, mi-au aplicat un procent de 30% reducere, ceea ce puteti intelege ca era in dezavantajul meu. Am sunat si dupa putin tam-tam mi-au dat reducerea de 30 de lei, scuzandu-se pentru eroare si ca nu se va mai intampla. Am crezut si eu ca e doar o intamplare si am mai comandat produse de la ei.
 Luna aceasta au avut 35% reducere la gama studio intr-un week-end. Mi-am comandat produse  de 80  lei si am ales ca transport curierul pentru prima data, astfel platind 18 lei, in loc de 9 lei cat as fi platit daca alegeam Posta Romana. Prin posta vine  in 5 zile si prin curier trebuia sa vina mai repede, dar a venit dupa 8 zile. Cei de la curier au fost nepoliticosi in primul rand fiindca au sunat la 7:30 dimineata, ceea ce din principiu nu se face, dar si la modul la care mi-au vorbit si pentru ca s-au plans ca pachetul nu are adresa pe el. M-au sunat ziua urmatoare si cei de la Elf si le-am spus ca nu mai tolerez scuze si dezvinovatiri de genul, curieratul e de vina, bla bla bla.  Le-am spus ca nu mai vreau coletul dar nici vreun fel de relatie cu firma din Romania care este super neserioasa. La ei mereu e cienva de vina: cei care au schimbat serverul, cei de la curierat, etc. O firma care se respecta colaboreaza cu firme serioase si nu creeaza astfel de incidente. Pacat, fiindca eu una nu voi mai comanda produse Elf din Romania, cu toate ca am foarte multe produse pe care le folosesc zilnic de la ei si multe din produsele mele favorite sunt Elf. Va pup si sper sa va fie de folos experienta mea!

4 comentarii:

  1. Îmi pare tare rău să aud nişte episoade atât de neplăcute în legătură cu cei de la ELF. Şi eu comand la ei şi chiar nu am avut până acum nicio neplăcere...
    Sper totuşi să-şi revizuiască atitudinea asta deloc favorabilă lor şi nouă.

    RăspundețiȘtergere
  2. Uau, am ramas uimita cand m citit. Nu ma asteptam ca vreodata sa "citesc" dezamagiri din partea echipei, eu mi-am comandat de foarte multe ori de la e.l.f., insa niciodata n-au avut loc neplacerile sau neseriozitatea. In alte state sunt si preturile muult mai mici, au si oferte mari si este o echipa serioasa, din ce am citit peste tot despre ei, insa parca nu m-as incumenta sa comand de la ei, cu gandul ca pretul pe care-l dau pe transport se echivaleaza cu, costurile e.l.f. Romania.
    Eu am totusi bafta ca la mine in oras, intr-unul dintre vestitele mall-uri, au adus produse e.l.f. la un stand Flormar.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. in strainatate, produsele sunt foarte apreciate inclusiv privind prin din perspectiva calitate-pret, insa la noi sunt la pret cam piperate. eu ador produsele lor, dar cred ca voi gasi si alte alternative. pupicei

      Ștergere