marți, 26 martie 2013

Intaritor unghii Essence

Haideti sa vorbim de Ultra Strong Nail Hardener din gama Studio Nails de la Essence. L-am luat de  pe Mya Shop cu 12 lei: http://www.myashop.ro/intaritor-unghii-ultra-strong-essence . Inca mai e pe stoc daca vreti sa-l comandati si eu am fost foarte multumita de acest magazin online. Sa revenim..."este un lac pentru intarirea unghiilor. Se usuca rapid si are un effect puternic.
Pentru ca are in compozitia lui formaldehida trebuie sa il utilizezi cu grija protejandu-ti cuticulele cu ulei. Se aplica doua zile consecutiv apoi o zi pauza timp de 3 saptamani."  asta am gasit in descrierea de pe site.  L-am folosit o luna, nu in modul in care spun ei ci saptamanal, atunci cand imi faceam manichiura si sunt foarte multumita de el. As fi vrut sa-l descopar mai demult, pana sa-mi pun tipsuri cu gel si sa ajung in situatia in care unghiile mele sa devina super scurte si deteriorate. Unghiile mele erau atat de sensibile incat mi se exfoliau si se rupeau bucati mari de unghie chiar din carne...nu va dati seama cat de dureros era...pana sa-l descopar am folosit un intaritor de la avon...e bun dar nu face minuni (acum il folosesc deasupra celui de la essence) si unghiile nu mi s-au mai exfoliat, au inceput sa se intareasca si sa arate bine... Are un miros puternic, insa m-am obisnuit cu el si e de nelipsit in kitul meu de ingrijire unghii. V-am pupat...paaaa!

2 comentarii:

  1. Care intaritor de la Avon l-ai avut? Cel care previne exfolierea si craparea unghiilor? Pe mine asta ma tenta sa-l cumpar...
    De mult timp caut un intaritor bun...Am unul de la Isabelle Dupont, dar nu ma incanta.
    Asta de la Essence suna promitator, cel mai probabil o sa mi-l achizitionez... multumesc pentru review

    RăspundețiȘtergere
  2. De la Avon am avut intaritorul roz, pearl shine sau ceva de genul, insa daca esti in cautarea unui intaritor bun, ti-l recomand pe acesta de la Essence. E foarte bun!

    RăspundețiȘtergere