miercuri, 20 februarie 2013

Review BB Cream Avon

 Buna tuturor! Am revenit cu un review al cremei BB de la Avon. Sunt foarte incantata de ea! 
 In primul rand sa va prezint informatiile oferite de cei de la Avon si mai apoi parerea mea. Contine Vitamina E, infuzie de minerale, ofera hidratare optima tenului, reda aspectul uniform al pielii, diminueaza roseata, acopera imperfectiunile, nu incarca tenul, catifeleaza, contine spf 15 si contribuie la imbunatatirea aspectului tenului chiar si dupa indepartare. In campania 4 este la pretul de 22.99, pretul fiind acelasi si in campania precedenta. E disponibila in 5 nuante si are 30 de ml.
   Pentru a ma putea da cu parerea am folosit-o timp de 2 saptamani. In imaginile pe care le voi atasa acestei postari nu am absolut nimic altceva pe fata aplicat, iar nuanta pe care eu o folosesc este Ivory.
 Imi place fiindca nuanta se potriveste perfect cu tonul pielii. De indata ce o probezi observi consistenta usor uleioasa si probabil te vei gandi ca si mine ca se va absorbi greu...insa nu, se aplica usor, si rezultatul este uimitor. Iti ofera luminozitate pentru ca are si ceva particule stralucitoare, dar nu te gandi la glitter, e subtil. Uniformizeaza tenul, mi-a ascuns roseata din jurul ochilor, dar cearcanele nu...deci nu are o acoperire mare...totusi...vb de o crema!!! Se simte usoara pe piele si aaa...mi-a acoperit pistruii si petele. Ca durabilitate, nu pot sa zic ca rezista foarte mult...insa efectul este absolut natural! As recomanda-o si pe post de baza de machiaj pentru persoanele care vor o acoperire mare. Inca un lucru de precizat: seara cand te demachiezi, nu iti simti fata uscata insa nu am observat vreo alta schimbare. Imi place si o voi recumpara! Va pup si astept si alte pareri!
In poza de jos am pozat un cadru de la distanta si din apropiere cu bb cream-ul, iar restul pozelor sunt : inainte de bb cream ( stg ) si cu bb cream ( dreapta ). 


 Iar urmatoarea poza prezinta un machiaj realizat cu BB Cream-ul de la Avon:       http://frumusetepebune.blogspot.ro/2013/02/less-is-more-1.html

2 comentarii:

  1. Ma tenteaza sa incerc BB cream-ul insa am mari indoieli..am citit pareri pro si contra dar problema cea mare consta in gasirea unei nuante potrivite tenului meu. Astept sa primesc o mostra si sa il incerc..oricum, din ceea ce ai scris, m-ai facut si m-ai curioasa in privinta acestui produs.
    Multumesc pentru reviw, si te astept si pe la mine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mai curioasa* scuze, eram cu gandul in alta parte, probabil :P

      Ștergere