marți, 7 mai 2013

Special #3

Buna! Am revenit cu un machiaj dedicat verii. M-am inspirat din bronzul ce ar trebui sa ne straluceasca pe fata, auriul soarelui si cuprul din obrajorii nostrii imbujorati de la atata energie..da! e un machiaj pretios!!! :)) Nu am mai scris numele produselor, fiindca pentru a recrea acest machiaj puteti folosi orice culoare care seamana cu acestea.  Numarul 1 a fost aplicat ca o baza fiindca are o textura cremoasa: pe pleoapa mobila nu am blenduit in exces ca sa fie machiajul ceva mai intens.  Apoi , nuanta 2 am aplicat-o in coltul intern insa am blenduit-o pana spre mijlocul pleoapei. Nuanta 3 am aplicat-o in pliu si peste am pus nuanta 4.Nuanta 5 am aplicat-o in coltul extern si am blenduit-o pana spre mijlocul pleoapei, iar nuanta 6 am aplicat-o pe mijlocul pleoapei. Nuanta 7 am aplicat-o sub spranceana pentru a ilumina privirea. Iar acesta este rezultatul:








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu