joi, 5 iunie 2014

Beauty Scenario Tag

Buna fetelor...am fost etichetata pentru inca un tag...tin sa-i multumesc Mariei pentru aceasta, va rog sa treceti si pe la ea,  Beauty M, in plus as vrea sa etichetez si eu o colega din blogosfera si  anume Taina frumusetii.

Sa incepem:
1. Trebuie sa dai/arunci toate fondurile de ten si poti pastra doar unul high end si unul drugstore.

  Nu am produse de machiaj high-end, asa ca voi alege un fond de ten foarte ieftin si unul din categoria  celor mai scumpe.  As alege cc creamul de la elmiplant pentru ca imi place ce face si chiar i-am facut un review aici. Da un aspect fresh si e foarte ieftin. Cu toate ca il am de putin timp, deja presimt ca intre noi se va lega o frumoasa poveste de amor :))...So healthy mix de la Bourjois e fondul de ten care intra in categoria fondurilor de ten cu pret peste medie. Imi place ca se vede foarte natural si da luminozitate tenului fara sa straluceasca fata, pur si simplu un aspect de piele sanatoasa. Cu toate ca as putea sa-mi permit si fonduri de ten high end, deocamdata imi place sa am 4-5 variante ieftine pe care sa le folosesc in functie de dispozitia tenului.



2. Mergi la un interviu si persoana care te intervieveaza are ruj pe dinti. Ii spui sau ignori complet problema?

Depinde de atitudinea persoanei. Daca vad ca e o persoana relaxata si sociabila, bineinteles ca imi permit sa-i spun. Daca isi da aere de superioritate si e intepata o las in plata Domnului.

3. Nu te simti "in firea ta" si ai nevoie de ceva care sa te puna pe picioare. Ce ruj folosesti ca sa te simti mai bine?

In mod normal, rujul ma face sa ma simt mai fericita doar atunci cand il cumpar si e nou...dupa ma obisnuiesc si nu pot sa zic ca imi schimba dispozitia, dar, am inteles unde bate intrebarea asa ca daca ar fi sa aleg un ruj care ma avantajeaza si imi sta bine cred ca ar fi noul meu Apocalipse, 101 Celestial. E o culoare foarte apropiata de culoarea buzelor dar nu e nude, nici prea tipatoare, nici roz, nici rosu..e o culoare perfecta pentru tenul meu deschis si pentru  orice ocazie! In plus, formula Rimmel Apocalips e minunata...undeva intre luciu si ruj, poti sa-l porti intr-un singur strat cu finish de ruj mat, sau putin glossy in 2 straturi cum este si cazul pozei de mai jos:


4. Te intorci in timp in adolescenta pentru o zi. Iti schimbi machiajul sau coafura?


Mi-as dori sa mai am parul din adolescenta care nu era deteriorat...la coafura, recent mi-am facut fix aceasi tunsoare, asa ca n-as schimba nimic. Legat de machiaj, pe atunci era foarte simplu, mi-as reprosa forma sprancenelor care era mai subtire pe atunci, probabil ca asa se purta si le vopseam la cosmetica foarte des. As fi vrut sa stiu de kiturile de sprancene. In rest sunt multumita cu ce faceam si pe atunci...


5. O rogi pe o coafeza sa-ti faca o tunsoare Pixie Lott pana la umeri, dar ea aude gresit si iti face o tunsoare pixie cut.  Ce faci:
a) Zambesti, multumesti si pleci disperata s-o suni pe mama ta.
b) Te apuci sa plangi in scaun creand o situatie penibila.
c) Faci o plangere la seful ei si iti ceri banii inapoi.


Nu stiu cum ai putea sa ajungi pana la punctul in care sa te tunda scurt si sa nu vezi...dar daca s-ar intampla, cred ca as fi varianta a). Sunt genul care daca nu-mi place cum sunt tunsa, tac din gura si ma duc acasa trista, incercand sa gasesc un styling care sa mi se potriveasca.  As incerca sa privesc partea buna si sa ma gandesc ca arat ca Audrey Hepburn si ca din fericire, parul creste, nu e ceva ireparabil.  Ideea e ca pentru fata mea rotunda, acest gen de tunsoare chiar ma avantajeaza dar urasc parul scurt.

6. Prietena ta te surprinde cu o mini vacanta  de 4 zile si ai o  ora sa impachetezi. Ce paleta buna la toate pui in trusa de machiaj?

Nu am asa ceva...si in plus, as fi mult mai preocupata sa-mi iau produsele de ingrijire decat palete, mai ales ca tenul meu nu agreaza calatoriile si se transforma intr-un parc de distractii pentru cosuri :((.

7.  Casa ta a fost jefuita. Nu te ingrijora, toata lumea e in siguranta, dar produsele tale de machiaj  au fost vandalizate. Ce produs  speri din suflet ca e in siguranta?

As plange din colectie dupa pensulele mele Real Techiniques si parfumul Hypnotic Poison de la Dior sau La vie est belle de la Lancome...in rest poate sa-mi ia tot machiajul...nu am investit in machiaj.

8. Prietena ta imprumuta  produse de machiaj de la tine si ti le returneaza intr-o stare jalnica.  Ce faci?
a) te faci ca n-ai observat.
b) ii spui sa-ti cumpere inlocuitor.
c) faci in secret acelasi lucru cu ceva de-al lor.

In mod sigur nu sunt genul care sa ma fac ca n-am observat. Daca produsul are valoare sentimentala pentru mine, ii cer sa mi-l inlocuiasca, daca nu, nu e o problema, fiind un produs material care se poate inlocui. 

Sper ca v-au placut raspunsurile mele...poate sa-l faca oricine are placerea! xo

12 comentarii:

  1. Ma bucur pt ca ai acceptat, dragute raspunsurilee♥

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi au placut foarte mult raspunsurile dumneavoastra , imi place ca sunteti o persoana optimista si din orice rau creati un bine .Va urez o zi buna in continuare:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Georgiana, ma faci sa ma simt batrana, te rog sa ma tutuiesti. ma bucur ca ti-a placut tagul...:**

      Ștergere
  3. Eu cred ca la ultimul "scenariu" as fi ales ultima varianta :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aoleu ...:))...prietenele tale trebuie sa umble cu mare grija atunci :))

      Ștergere
  4. Multumesc frumos pentru ca m-ai mentionat...si mie imi place fondul de ten de la Bourjois, iar buzele sunt superbe!! Sincera sa fiu, ma tenteaza fondul de ten calmant de la avon...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu placere :***! fondul de ten calmant nu iese super in poze sau filmari, dar pentru zi de zi e minunat! pare pielea ta, e foarte natural!

      Ștergere
  5. Dragut Tag :*:*:*mi-au placut foarte mult raspunsurile:*:*pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Of pentru ca sa nu mai trec prn situatia cu tunsul si plecata acasa nemultumita, de ani buni prefer sa ma tund singura. Rimmel Apocalips arata foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. esti o norocoasa daca poti sa te tunzi singura! recomand rimmel apocalips!

      Ștergere