duminică, 9 martie 2014

Review Persil Expert (Detergent Lichid)



Am vorbit aici despre el si v-am promis ca vin si cu o postare pe blog in care sa va arat poze cu hainele spalate.


La 30 de grade nu am fost foarte multumita de cum a spalat. Sosetele nu erau de un alb impecabil sau bluza alba se vedea putin patata la subrat:


La 40 de grade am fost multumita de rezultat si aici puteti vedea un teanc de prosoape curate si din pacate nu puteti mirosi, dar va spun eu ca si foarte parfumate:

Am incercat sa scot si niste pete mai vechi de pe niste prosoape de bucatarie destul de patate, nu am reusit in intregime, insa sunt multumita de rezultat:


Ba am facut si un experiment in care am vrut sa vad daca scoate o pata proaspata de la dulceata de afine.


1. Carpa alba era curata
2. Am intins dulceata din abundenta
3. Am pus Persil exepert pe pata si in apa rece
4. Am lasat la inmuiat un sfert de ora dupa care am spalat manual
5. Carpa este din nou curata

Concluzie: Sunt foarte multumita de cum spala acest detergent si cu siguranta il voi cumpara atat in aceasta varianta cat si in varianta color. 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu